• تغییری بزرگ در سنسور تشخیص اثر انگشت Galaxy S6|حذف قابلیت سوایپ

    7

    پس از اینکه شرکت اپل برای اولین بار بر روی گوشی iPhone 5s حسگر تشخیص اثر انگشت را قرار داد شرکت سامسونگ نیز به تقلید از آن، گوشی Galaxy S5 خود را به همراه این قابلیت عرضه کرد.اما اگر خوب به خاطر بیاورید حسگر تشخیص اثر انگشت Apple iPhone 5s با Galaxy S5 یک تفاوت کوچک داشت که منجر به آزردگی خاطر سامسونگ دوستان شده بود.در گوشی iPhone 5s برای استفاده از قابلیت اثر انگشت تنها کافی بود که انگشت خود را روی کلید Home قرار دهید؛ این در حالی بود که برای انجام کار مشابه در Galaxy S5 باید عملیات سوایپ(کشیدن دست) را انجام می دادید.حالا ظاهرا قرار است این سنسور در گوشی Galaxy S6 عملکردی همانند iPhone 5s داشته باشد.

    01.jpg124
    همانطور که می دانید برای باز کردن قفل گوشی Galaxy S5 به کمک اثر انگشت، باید انگشت خود را از بالا به پایین بر روی کلید Home سوایپ کنید.این عمل ظاهرا راحت به نظر می رسد اما وقتی اندازه صفحه نمایش گوشی به بیش از ۵ اینچ می رسد دیگر نمی توان این کار را با یک دست انجام داد و همین امر هم باعث آزردگی خاطر صاحبان Galaxy S5 شده بود.
    بر اساس شایعات پخش شده، ظاهرا قرار است که این سنسور در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S6 دستخوش تغییراتی قرار گیرد که یکی از آن ها حذف سوایپ اجباری باشد!
    اگر می خواهید در مورد Galaxy S6 بیشتر بدانید، اینجا کلیک کنید.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.