• کمتر از سه روز دیگر تا کنفرانس مطبوعاتی LG

    444

    همه عاشقان تکنولوژی انتظار نمایشگاه CES 2015 را می کشند تا شاهد کنفرانس مطبوعاتی شرکت های مختلف باشند.در این نمایشگاه که هر ساله برگزار می شود شرکت های مختلف از محصولات جدید خود رونمایی می کنند.امسال نیز این نمایشگاه پر بارتر و با شکوه تر از قبل برگزار خواهد شد و تا سه روز دیگر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    قرار شده که کنفرانس مطبوعاتی شرکت LG اول از همه برگزار شود تا این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی کند.بر اساس خبرهای قبلی LG گوشی G Flex 2 را در این نمایشگاه پرده برداری خواهد کرد.
    هم اکنون ساعت ۰۰:۵۹ بامداد و در تاریخ ۱۳ دیماه است که این خبر منتشر می شود و دقیقا ۲ روز و ۱۸ ساعت و ۳۱ دقیقه دیگر تا برگزاری کنفرانس LG زمان باقیمانده است.
    ما امیدواریم که شرکت LG در این نمایشگاه حرف هایی برای گفتن داشته باشد و گوشی یا قبلت هایی که این شرکت رونمایی می کند لایق پرچمدار سال ۲۰۱۵ باشند!
    ما به زودی اخبار دیگری از نمایشگاه CES 2015 را بر روی سایت قرار خواهیم داد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.