• مشخصات Galaxy S6 توسط AnTuTu لو رفت

    5

     ظاهرا کهکشان ششم سامسونگ نمی خواهد دست از سر ما بردارد و هر روز خبرهای جدیدی از این اسمارتفون به گوش می رسد.سامسونگ قرار است این اسماتفون پرچمدار را در سال ۲۰۱۵ عرضه کند و با توجه به خبرهایی که پخش شده به نظر می رسد Galaxy S6 بتواند پرچمدار شایسته ای برای سامسونگ باشد.

    هم اکنون تصویری در سطح اینترنت پخش شده که مشخصات Galaxy S6 را نشان می دهد.این تصویر که از بنچمارک معروف AnTuTu گرفته شده همه مشخصات پرچمدار آینده سامسونگ را لو داده است.Galaxy S6

    همانند خبرهای قبلی Galaxy S6 از یک صفحه نمایش QHD بهره می برد و یک چیپست Exynos 7420 با معماری ۶۴ بیتی سخت افزار این اسمارتفون را تشکیل می دهند .

    اما تناقضی بین خبرهای قبلی و خبر های جدید در مورد دوربین وجود دارد.قبلا گفته شده بود که Galaxy S6 از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره می برد اما هم اکنون ۱۶ مگاپیکسل را برای دوربین این پرچمدار پیش بینی کرده اند این احتمال هم وجود دارد که Galaxy S6 در دو نسخه منتشر شود که یک نسخه با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک نسخه با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همراه باشد.ظاهرا در کهکشان ششم سامسونگ هم خبری از سیستم عامل تایزن نیست و قرار است که با اندروید ورژن ۵ همراه شود تا این اسمارتفون نیز بویی از گوگل برده باشد.

    هنوز هم مشخص نیست که Galaxy S6 با چه مشخصاتی عرضه می شود پس هیچ کدام از گفته های بالا قطعی نیستند و برای مطمئن شدن باید منتظر سامسونگ و عرضه Galaxy S6 ماند.

    (۹)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.