• پیشرفت اندروید در ماهی که گذشت چگونه بود ؟

    Android-Kade-Android-Share-Nov

    همان طور که می دانید گوگل در ابتدای هر ماه ، گزارشی از وضعیت پیشرفت نسخه های سیستم عامل محبوبش را در ماه گذشته ارائه می دهد . طبق گذارش جدید از ماه نوامبر ، سهم اندروید ۴٫۴ KitKat در حال افزایش است . از هر سه دستگاه اندرویدی ، یک دستگاه دارای سیستم عامل KitKat می باشد .

    اندروید KitKat در ماه گذشته سهمی برابر ۳۰٫۲ درصد را داشت و حالا سهم این نسخه از اندروید برابر ۳۳٫۹ درصد شده است . البته دلیل این هم کاهش استفاده از نسخه ی اندروید Jelly Bean است . این نسخه از اندروید به زیر ۵۰ درصد سقوط کرده است .

    سهم اندروید ۴٫۰٫۴ ICS و ۲٫۳ Gingerbread از کاهش ۰٫۷ درصدی اش در ماه گذشته به ترتیب به کاهشی معادل ۷٫۸ و ۹٫۱ درصد رسیده اند .

    و اما نکته ی جالب اینکه اندروید ۲٫۲ Froyo هنوز زنده است و نفس می کشد و بر روی ۰٫۵ درصد دستگاه های اندرویدی حال حاظر در حال اجراست .

    آخرین شاهکار گوگل یعنی Android 5.0 Lollipop ، هنوز در نمودار دیده نمی شود . این طور که به نظر می رسد باید یک ماه دیگر صبر کنیم تا سرعت رشد این نسخه از اندروید ارائه شود .

    (۹)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.