• شایعات جدید خبر از غول HTC با نام M9 می دهند .

    htc_one_m8_featured-590x330

    اگرچه هنوز اطلاعات زیادی به جز یک عکس نداریم اما همه چیز به ما می گویند که تنها ۳ یا ۴ ماه دیگر تا پرچمدار جدید HTC فاصله داریم . امروز گزارشی از چین به دست ما رسیده است که مشخصات M9 ذکر شده است و همچنین یک خبر خوب این است که نسخه ی دیگری از این گوشی با نام M9 Prime عرضه خواهد شد .

    HTC-One-M9-specs-rumor-claims-big-changes-Bose-sound-and-mentions-the-M9-Prime

    اگر این گزارش درست باشد ، بزرگترین تغییرات دنیای تکنولوژی موبایل ها را در این دستگاه شاهد خواهیم بود . یک صفحه ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر Quad HD ، یک چیپست Snapdragon 805 ، یک RAM با ظرفیت ۳ گیگابایت و باطری ۳۵۰۰ mAh از مشخصات اولیه این گوشی هستند .
    و حالا نوبت می رسد به مشخصات شگفت انگیز این گوشی :

    ۱ – دوربین ۱۶ مگاپیکسلی : مثل اینکه HTC با دنیای UltraPixel ها خداحافظی کرده است
    ۲ – صدای Bose : پس از اینکه Apple شرکت Beats را خرید ، HTC به دنبال یک شریک جدید در بخش صدا می گشت و حالا به Bose رسیده است !
    ۳ – بدنه ی آلومینیومی سیلیکونی

    علاوه بر این به نظر می رسد که نسخه ی دیگری از این گوشی با بهترین سخت افزار ها با نام M9 Prime عرضه شود که البته این اتفاق در اوایل سال ۲۰۱۵ رخ خواهد داد .

    به هر حال تا کنگره ی جهانی موبایل یا همان MWC چیزه زیادی باقی نمانده است . بهتر است تا آن زمان صبر کنیم .

    (۱۸)(۴)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.