• یک قدم تا انقلابی در دنیای دیجیتال ۳ بعدی ; Google Play Store میزبان تبلت ۳ بعدی گوگل

    Android Kade - Project Tango (2)

    دنیای ۳ بعدی از بدو پیدایش اش کمی ها و کاستی هایی داشت ولی انسان همیشه به فکر آن بوده تا بتواند آن را به صورت جدی توسعه دهد و از مزایای این تکنولوژی در دنیای دیجیتال بهره ببرد . همان طور که می دانید محصولات ۳ بعدی زیادی عرضه شد که قالبا تکنولوژی ۳ بعدی فقط به صفحه نمایش آن محصول محدود میشد ، اما با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی به وجود آمدند که ۳ بعدی را به صورت بسیار جدی تر دنبال می کردند و نمونه آن چاپگر های ۳ بعدی بودند که بسیار قبل معرفی شدند.
    گوگل نیز از این قائده مستثنا نیست و قصد دارد تا تبلتی بسازد که بتواند اشیاء ۳ بعدی را در خود ثبت کند .پس از اخبار زیاد در مورد این پروژه ، حالا گوگل تصمیم گرفته است تا این پروژه را رسما بر روی فروشگاه Google Play خود بیاورد . عجله نکنید ، این محصول البته آینده نگر هنوز برای فروش آماده نیست .

    تبلت Project Tango نیازمند توسعه دهندگانی است که در حس ۳ بعدی علاقه ی زیادی دارند و درگیر آن هستند . این تبلت سخت افزار و نرم افزار سفارشی دارد تا بتواند حرکات ۳ بعدی را دنبال کند و در همان زمان هندسه ( ژئومتری ) محیط را ثبت کند . گوگل این پروژه را در ماه فوریه معرفی کرد .

    Android Kade - Project Tango (1)

    البته این تبلت با سخت افزار بسیار قدرتمندی عرضه خواهد شد .

    چیپست NVIDIA Tegra K1 ، چهار گیگابایت RAM ، حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ، صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و بهره مندی از ارتباطات کامل به همراه یک دوربین ۴ مگاپیکسلی ۲ میکرو متری RGB-IR پیکسل در عقب و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی همراه با IR LED در جلوی این دستگاه

    تبلت بسیار خوبی است ، این طور نیست ؟! ولی برای همین سخت افزار خوب باید پول زیادی خرج کنید ! این تبلت قیمتی معادل ۱۰۲۴ دلار خواهد داشت و البته جالب تر اینجاست که این دستگاه هیچ نوع ضمانتی پس از فروش نخواهد داشت . پس در نگهداری آن باید نهایت سعی خود را انجام دهید .

    نظر شما چیست ؟ آیا این تبلت می تواند تحولی را در دنیای دیجیتال ۳ بعدی به وجود بیاورد ؟

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.