• گلکسی اس ۵ و الجی جی ۳ آپدیت اندروید ۵ را تا ۲ ماه دیگر دریافت میکنند

    LG-G3-vs-Samsung-Galaxy-S5

    تاکنون اکثر سازندگان مطرح تلفن های اندرویدی از برنامه های خود برای آپدیت اسمارتفون ها به اندروید ۵ گفته اند، بجز دو شرکت کره ای سامسونگ و الجی. اما امروز اولین اطلاعات نیمه رسمی مربوط به آپدیت پرچمداران این دو شرکت در کنار شایعاتی بدست آمده که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

    الجی در اروپا اعلام کرده که آپدیت اندروید ۵٫۰ Lollipop برای کاربران هلندی و بلژیکی G3 تا قبل از پایان سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد. احتمالا این آپدیت در اواخر ماه دسامبر – کمی قبل از کریسمس منتشر شود. تا هم الجی سر وعده خود بماند و هم زمان کافی برای آماده سازی آن داشته باشد.

    اما گلکسی اس ۵ – کمی پیش انتظار میرفت که اندروید ۵ برای این دستگاه در ماه نوامبر عرضه شود. اما برخی منابع گزارش میدهند که این آپدیت به ماه دسامبر موکول شده. اما اطلاعاتی رسمی وجود ندارد.

    همانطور که گفته بودیم، اچ تی سی اندروید ۵ را برای مجموعه وان در بازه ای ۹۰ روزه پس از دریافت کدها از گوگل منتشر خواهد کرد. پس میتوان امیدوار بود که پرچمدار این شرکت نیز تا قبل از ۲۰۱۵ آپدیت را دریافت کند. اما سونی اعلام کرده که این آپدیت را اوایل ۲۰۱۵ برای تمام اسمارتفون های سری Z منتشر خواهد کرد. اینکه اکثر پرچمداران در بازه ای سه ماهه به جدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی شوند بسیار قابل تحسین است.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.