• گوگل شبیه ساز ۶۴ بیتی Android L را برای پردازنده های x86 intel عرضه کرد

    Android-Developer2

    جامعه ی توسعه دهندگی اندروید ، شبیه ساز ۶۴ بیتی Android L را برای پردازنده های Intel و همان طور که در تصویر مشخص شده است مخصوص معماری x86 عرضه کرده است . این شبیه ساز به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که برنامه های قدیمی خود را با آخرین نسخه ی اندروید یعنی Android L بهینه سازی کند و علاوه بر آن می تواند از معماری ۶۴ بیتی آن نیز استفاده کند و به تولید برنامه های ۶۴ بیتی بپردازند.

    Android Kade - Android Emulator

    مهاجرت به دنیای ۶۴ بیت باعث می شود که مقدار حافظه ی ( RAM ) بیشتری قابل آدرس دهی باشد ، ثبات های ( Register ) بزرگتری در دسترس باشند و در آخر مجموعه دستور العمل های بیشتری در اختیار توسعه دهنده قرار
    گیرد . برنامه هایی که با جاوا ساخته می شوند به طور خودکار از مزایای ۶۴ بیتی بودن برخوردار می شوند ، اما آن هایی که با Android NDK ساخته شده اند به کمی بهینه سازی نیاز دارند .

    با استفاده از این شبیه ساز فقط می توانید برای چیپ های Intel یعنی Bail Trail و Atom برنامه تولید کنید ، ولی گوگل به زودی شبیه سازی برای معماری ARM که از قدرتمند ترین چیپ ست های بازار یعنی Nivdia Tegra K1 و Qualacomm Snapdargon 810 هم پشتیبانی می کند ، عرضه خواهد کرد .

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.