• Xperia Z1 Mini در مجله ژاپنی!

    Sony_Xperia_Z1_f-580-90

    Sony_Xperia_Z1_f-580-90

     

    رادر کوچکتر پرچم دار پر آوازه سونی Xperia Z1 که با نام های Xperia Z1 Mini و Xperia Z1 F شناخته می شود باز هم در سایتهای مختلف خبرساز شد.

    توضیحات و تصاویری از این محصول جدید سونی در کاتالوگی که گویا توسط یکی از اپراتور های موبایل ژاپن چاپ شده، دیده می شود. جالب اینجاست که بر خلاف روش معمول تولید کنندگان که موبایل های مینی پرچم داران مشخصات بسیار ضعیف تری نسبت به آنها دارند این موبایل با مشخصاتی بسیار شبیه به Z1 و علی القاعده قیمتی نزدیک به آن به بازار خواهد آمد. پردازنده ۲٫۲ گیگا هرتزی Snapdragon 800، دو گیگا بایت رم، دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسل، ۱۶ یا ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP58، صفحه ۴٫۳ اینچ ۷۲۰p و اندروید ۴٫۲٫۲ از جمله مشخصات اعلام شده برای این محصول هستند. هنوز تاریخی برای عرضه Z1 F در نقاط مختلف جهان اعلام نشده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.