• اپل آیپد و آیپد مینی سریع ترین عکس العمل را در برابر لمس دارند

    touch comparing
    touch comparing

    touch comparing

    آیپد ۹٫۷ اینچی و آیپد مینی سریع ترین عکس العمل را در برابر لمس صفحه دارند حتی بیشتر از تبلت های اندرویدی و ویندوز Surface .
    محققان به تازگی یک مقایسه در مورد عکس العمل تبلت های محبوب منتشر کرده اند ،

    این نتایج خیلی جالب اند بخاطر اینکه یک تفاوت بزرگ را بین عکس العمل تاچ تبلت های اندروید و اپل بنمایش میگذارند. چیزی که جالبتر هست دانستن این است که آیا این تفاوت یک چیز ذاتی است یا بخاطر بهینه سازی اپل است ؟
    حالا به نتایج بر میگردیم . همونطور که در زیر مشاهده میکنید اپل آیپد مینی با امتیازی بالاتر از آیپد ۹٫۷ اینچی در رتبه اول قرار گرفته. بعد از این دو تبلت انویدیا شیلد دیده میشود همینطور Microsoft Surface هم رتبه خوبی گرفته . ولی متاسفانه سرعت عکس العمل تبلت های اندرویدی بالاتر از ۱۰۰ms (میلی ثانیه) است.

    touch comparing

    touch comparing

    منظور از عکس العمل ، تاخیری است که بین لمس کردن صفحه و عمل کردن آن بوجود می آید.
    این رو هم باید بدانید که کاربران میتوانند تاخیر ۱۰۰ms را درک کنند – حتی در ۵۰ms هم این تاخیر قابل درک است ولی نه به اندازه ۱۰ms حتی تاخیر ۱۰ میلی ثانیه ای هم هنوز قابل دیدن است ولی در ۱ میلی ثانیه چشم انسان دیگر نمیتواند این تاخیر را مشاهده کند.

    (۰)(۱)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.