• تماشا کنید: اولین تریلر از گیم پلی بازی Extinction منتشر شد

    Extinction

    پیش از آغاز نمایشگاه E3 2017 استودیو Iron Galaxy که به عنوان سازنده بازی Killer Instinct شناخته می شود از عنوان جدید خود رونمایی کرد. Extinction نام جدیدترین اثر این استودیو می باشد که در آن بازیباز در نقش جنگجویی زبده قرار خواهد گرفت و باید برای حفظ نسل بشر با غول های عظیم الجثه مبارزه کرده و آنها را نابود نماید.

    به تازگی اولین تریلر از گیم پلی بازی Extinction منتشر شده است که ریتم سریع و هیجان انگیز مبارزات را نشان خواهد داد. جنگجو تحت کنترل بازیباز قادر است از روی دیوار ها و پشت بام ها و با سرعتی بالا خود را به هدف مورد نظر نزدیک کند و سپس با استفاده از جادو ها و کمبو های مختلف غول مهاجم را نابود نماید. تا بدین جا میدانیم که شیوه حمله به تمامی غول ها یکسان نخواهد بود. به عنوان مثال در نقطه ای از بازی ممکن از با غولی زره پوش مواجه شوید پس برای دسترسی به بدن او ابتدا باید با جادو های مخصوص زره او را نابود نمایید.

    نکته جالب توجه گیم پلی در این است که اگر بازیباز دست و یا پای غول را قطع نماید اما موفق به قطع کردن سر او نشود اندام های غول مهاجم مجددا رشد خواهد کرد که این شیوه گیم پلی میتواند چالشی هیجان انگیز را برای بازیکن به ارمغان آورد.

    بازی Extinction در تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۱۸ و برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

    منبع: اولین تریلر از گیم پلی بازی Extinction

    (0)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.