• اطلاعات جدیدی از بازی Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد

    Xenoblade Chronicles 2

    سال ۲۰۱۷ سالی پر بار و شلوغ برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و آنها میتوانند با انتشار بازی هایی همچون Super Mario Odyssey , Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon , Project Octopath Traveler و Skyrim تا مدتی طولانی سرگرم شوند.

    اما یکی دیگر از مهمترین بازی هایی که در سال جاری میلادی و به صورت انحصاری راهی کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد عنوان زیبا و جذاب Xenoblade Chronicles 2 میباشد.

    حال اگر شما یکی از طرفداران سری بازی های Xenoblade هستید با پرداخت مبلغ ۹۹٫۹۹ دلار میتوانید به نسخه ویژه بازی Xenoblade Chronicles 2 دسترسی داشته باشید. این نسخه از بازی شامل موارد زیر میباشد:

    – یک عدد CD حاوی موسیقی متن و آهنگ های بازی

    – یک عدد جعبه فلزی بسیار زیبا و منحصربفرد

    – کتاب هنری بازی شامل ۲۲۰ صفحه

    – یک عدد از بازی Xenoblade Chronicles 2

    هم اکنون نیز میتوانید با مراجعه به سایت Best Buy نسخه ویژه این عنوان را پیش خرید نمایید.

    تصویری از محتویات این نسخه:

    xenoblade_chronicles2_special_edition

    همان طور که میدانید نسخه اول بازی Xenoblade ابتدا در سال ۲۰۱۲ بر روی کنسول Wii عرضه شد و سپس نسخه دوم آن تحت عنوان Xenoblade Chronicles X در سال ۲۰۱۵ راهی کنسول Wii U شد و در حال حاضر نسخه سوم بازی در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ آذر ۱۳۹۶ به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

    تریلری از گیم پلی بازی:

    منبع: اطلاعات جدیدی از بازی Xenoblade Chronicles 2

    (1)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.