• نسخه HD بازی Okami رسما تایید شد

    Okami HD

    به تازگی شرکت Capcom با انتشار تریلری از نسخه HD بازی زیبا Okami رونمایی کرد. این نسخه از بازی قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۱ آذر ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و رایانه های شخصی عرضه گردد.

    همان طور که میدانید نسخه اصلی بازی Okami ابتدا در سال ۲۰۰۶ برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد و سپس نسخه های بهبود یافته آن برای دو کنسول Nintendo Wii در سال ۲۰۰۸ و PlayStation 3 در سال ۲۰۱۲ عرضه گردید. و هم اکنون با گذشت ۱۱ سال از عرضه نسخه اصلی , ورژن HD این بازی زیبا این بار برای کنسول های نسل هشتمی و هم چنین رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

    نسخه HD بازی Okami از رزولوشن ۴K بر روی هر سه پلتفرم مقصد پشتیبانی خواهد کرد و اگر به دنبال گیم پلی کلاسیک هستید هم چنان میتوانید بازی را با ابعاد ۳:۴ به اجرا در آورید. داستان بازی زیبا Okami در مورد الهه خورشید کشور ژاپن است که به اجبار تبدیل به گرگی سفید خواهد شد و باید با Orochi که یک دیو هشت سر میباشد و قصد نابودی جهان را دارد مبارزه کند.

    لازم به ذکر است که نسخه HD بازی Okami با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار و به صورت دیجیتالی برای دو پلتفرم Xbox One و PC در تاریخ ذکر شده عرضه خواهد شد. هم چنین نسخه فیزیکی بازی نیز تنها برای کنسول PlayStation 4 منتشر می شود.

    منبع: نسخه HD بازی Okami رسما تایید شد

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.