• تماشا کنید: تیزری جدید از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

    Middle-earth-Shadow-of-War

    بازی Middle-earth: Shadow of War نسخه دوم بازی موفق Shadow of Mordor میباشد و بسیاری از ویژگی های مثبت نسخه اول خود را حفظ خواهد کرد. در نسخه نخست این بازی سازندگان از سیستمی به نام Nemesis استفاده کرده اند. سیستمی که با توجه به نوع پیشرفت بازیباز داستانی منحصربفرد را خلق میکرد.

    حال در نسخه دوم بازی این سیستم گسترش یافته و داستان هایی شخصی را با توجه به اعمال بازیکنان در Middle-earth: Shadow of War خلق خواهد کرد و تیزر جدید منتشر شده این موضوع را اثبات میکند.

    تیزر منتشر شده کوتاه بوده و تریلر کامل در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۶ روز دیگر) منتشر خواهد شد. اما در همین چند ثانیه نیز میتوان به اطلاعاتی دست یافت. آیا برای نجات سربازتان در بازی وقت خواهید گذاشت؟ و یا بدون توجه به اهداف مهم تان فکر خواهید کرد؟ این موضوع تنها قسمتی بسیار کوچک از داستان های متعددی است که میتواند برای شما رخ دهد و تمامی آنها به نوع رفتار و کارهای شما بستگی خواهد داشت.

    بازی Middle-earth: Shadow of War در ابتدا برای عرضه در ماه اوت برنامه ریزی شده بود اما بنا به دلایلی عرضه این عنوان تا ماه اکتبر به تعویق افتاده است تا استودیو Monolith عنوانی کامل و زیبا را به طرفداران ارائه دهد.

    منبع: تیزری جدید از بازی Middle-earth: Shadow of War

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.