• نگاهی کوتاه به Agatha Christie – The ABC Murders

    2_agatha_christie_the_abc_murders

    Agatha Christie-The ABC Murders در واقع یک نسخه دیجیتال از سری داستان های اسرار آمیز هرکول پوآرو می‌باشد. در این بازی شما در نقش کارآگاه معروف بلژیکی بازی می‌کنید و باید از تمام سر نخ ها و نشانه ها استفاده کنید تا به حل معمای قاتل بپردازید.

    این بازی همانند کتاب های پوآرو بسیار سرگرم کننده می‌باشد. اگرچه این بازی به مانند بازی The Room ویژگی های ماورا و غیر طبیعی و تخیلی ندارد، اما به عنوان یک بازی موبایل ماجراجویی چیز های زیادی در خود دارد که قطعا مورد علاقه ی شما واقع خواهند شد. رابط کاربری جالب و گرافیک دوست داشتنی و همچنین کاراکتر های بازی و داستان شیرین بازی، همگی دست در دست هم دادند تا شما با علاقه این بازی را تا پایان دنبال کنید .

    داستان جنایی
    در طی بازی شما در میان صحنه های جرم مختلف در کاوش خواهید بود و در مسیر حقیقت به دنبال آثار جرم و سر نخ ها خواهید گشت تا مسئله ی جنایی را حل کنید .
    تمامی اشیائی که شما قادر به استفاده یا انتخاب آنها به منظور بررسی هستید هایلایت شده و مشخص هستند،پس شما هرگز به دنبال آن نخواهید بود که در مرحله ی بعد چه باید کنید و انتخاب های بعدی مشخص هستند، اما همین که یکی را انتخاب کردید می‌توانید به روش های مختلف از آن استفاده کنید.
    برای برخی از سر نخ ها تنها نیاز به خواندن یک متن دارید، در حالی که برخی دیگر از سر نخ ها کمی پیچیده ترند و نیاز است تا دنبال چیز هایی بگردید که ممکن است در دید نباشند . البته بخش هایی هم وجود دارند که باید از قوه ی دیداری خود برای بررسی یک تئوری استفاده کنید.

    محیط بازی
    شما با کشیدن انگشت خود روی صفحه در محیط میچرخید و هر چه به سر نخ نزدیک تر شوید زاویه دید شما کاهش می‌یاید و وقتی همه ی سر نخ ها را پیدا کردید ثابت می‌کنید که پوآرو درست گفته بود.
    در زمان های دیگر شما باید به دنبال راهی بگردید که چگونه صندوق ها را باز کنید و اینجاست که معما به میان می‌آید. در بازی اهرم هایی وجود دارند که می‌توانید آنها را حرکت دهید ، کد های مخفی وجود دارد که پیدا کنید و گزینه های دیگری نیز وجود دارد که در بازی متوجه آنها خواهید شد.
    همچنین در طی بازی شما مکالماتی با کاراکتر های مختلف خواهید داشت که باید میان این مکالمات و سر نخ های یافت شده ارتباط برقرار کنید تا به جواب برسید . طرح های درست را در جای درست خود قرار دهید تا داستان را به جلو ببرید .

    در طی بازی شما حسابی سرگرم خواهید شد و اگر دنبال بازی هستید که از هوش شما استفاده کند و حسابی شما را به فکر کردن بیندازد این بازی شما را ناامید نخواهد کرد. از بازی که بر اساس رمان های آگاتا کریستی ساخته شده چه انتظاری دارید ؟ طبیعتا معماهای هوشمندانه به همراه آن فضای خاص و تعداد زیادی سبیل!
    جمع بندی
    در آخر حتی اگر شما طرفدار رمان های آگاتا کریستی هم نباشید ، هنوز هم چیز های زیادی وجود خواهد داشت که شما را در این بازی راضی کند. این بازی می،تواند یک همراه خوب برای یک روز تعطیل بارانی باشد!
    وقتی بعد از ساعاتی دوباره بازی را بازی کنید ، وقتی گوشی را کنار گذاشتید احساس باهوش تر شد خواهید کرد ! و قطعا کاملا راضی خواهید بود که وقت خود را با این بازی گذرانده اید .

    (۲۳)(۳)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.