• پیانو با طمع اندروید | معرفی Perfect piano

    screen-10

    هرکسی که من را در دنیای پشت اسکرین بشناسد می داند که مدت مدیدی است که در کف این برنامه فرو رفته ام و تا به امروز هنوز در حال کف کردن هستم. برای دوستداران پیانو و موسیقی این برنامه لازم و از نان شب هم واجب تر است. و اما بعد… استدیو Revontulet در سال ۲۰۱۲ دست به انتشار این اپ زد و تا به امروز همواره در صدد تکمیل و بهتر کردن آن شده است.perfect piano دست شما را برای انجام بسیاری از کارها باز می گذارد.از نواختن موسیقی های کلاسیک و غیر کلاسیک موجود در آرشیو آن و دانلود بسیاری از آهنگ های موجود در لیست پیشنهادها آن که خود برترین و بروزترین قطعه های زمان خود هستند. این فایل ها با فرمت Midi هستند و کلا چیزی در حدود چند کیلوبایت برایتان تمام می شوند.

    21819-img-2

    ممکن است پس از تجربه نسخت آن به خاطر ضعف خودتان در نواختن عصبانی شوید ولی این ها طبیعی(شاید مصنوعی!) است و همه چیز پس از مدتی وقت و انرژی و … حل شدنی است. کیفیت صدای کلید ها بسیار مناسب هستند. البته به نوع اسمارت فون هم بستگی دارد و بر روی گوشی های هوآوی مشاهده شده که اندکی مشکل دارد. همچنین می‌توان پکیج صداهای باکیفیت تر را از داخل اپ دانلود کرده و نصب کنید که تعداد آن ها زیاد و بسیار متنوع است. در صورت داشتن گوشی مناسب (و بزرگ!) اپ از ده انگشت همزمان پشتیبانی کزده و در صورت نداشتن به مشکلاتی از قبیل کند شدن برنامه ممکن است بربخورید.

    21819-img-3

    رابط کاربری آن روان است و قابلیت های ریز و کارآمدی که در آن تعبیه شده جالب هستند.به عنوان مثال می توانید با کم و زیاد کردن تعداد کلید های موجود در صفحه نمایش خود سایز آن ها را متناسب انگشتان خود تنظیم کنید یا صدا را در دو فرمت مختلف ضبط کنید یا اگر برایتان سخت است آهنگ ها را با سرعت آهسته تری بنوازید.این اپ از کیبورد های Midi هم پشتیبانی می کند.

    21819-img-4

    بخش مولتی پلیر آن تشکیل شده از چند گروه گلوبال است که با داخل شدن در هر کدام به رقابت با سایرین و دریافت XP برای level up شدن می پردازید. قابلیت چت هم در این قسمت وجود دارد و در این بخش و بسیاری قسمت های دیگر یک سرو گردن بالاتر از رقبای هم سبک خود است.

    (۵)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.