• نسخه های AT&T Lumia 1520 آماده ارتقا به ویندوز ۱۰

    1231

    به نقل از مسئولین AT&T که وظیفه داشتند ویندوز ۱۰ را بر روی فبلت نصب کنند و عملکرد آن را بسنجند،، این فبلت یعنی Lumia 1520 آماده ی پذیرش نسخه شماره ۱۰ ویندوز است. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    این نسخه از ویندوز که حجمی برابر ۷۵۰ مگابایت دارد و شماره ثبت اش ۱۰۵۸۶٫۱۰۷ است، بالاخره آماده ارائه شده است.
    قبل از شروع مراحل آپدیت کردن دستگاه خود، مطمئن شوید که به وای فای مطمئنی متصل هستید و احتمال قطعی آن پایین باشد. در کنار باتری، این مورد را نیز چک کنید که شارژ گوشی شما حداقل باید ۴۰% باشد. ویندوز ۱۰ برای فبلت شما به صورت رایگان است و بدون هیچ هزینه ای می توانید آن را آپدیت کنید.

    به صورت خلاصه نیز درباره نوکیا لومیا ۱۵۲۰ می توان گفت که این دستگاه از صفحه نمایشی ۶ اینچی با کیفیت FHD یا تمام اچ دی بهره می گیرد. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ قرار گرفته است که در کنار خود کارت گرافیک آدرنو ۳۳۰ را می بیند. دو گیگابایت حافظه رم در این دستگاه قرار دارد و ۳۲ گیگابایت نیز حافظه داخلی این دستگاه است. البته در کنار حافظه ۳۲ گیگابایتی، نوکیا برای این دستگاه جایگاه کارت حافظه را نیز قرار داده که می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت میکرو اس دی را پذیرا باشد. دوربین پشت این دستگاه ۲۰ مگاپیسکلی و در جلو نیز دوربینی ۱٫۲ مگاپیکسلی برای ویدئو چت و گرفتن عکس های سلفی قرار داده شده است. وظیفه تامین انرژی در این فبلت غول پیکر نیز برعهده باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری این دستگاه قرار داده شده است.
    45645646

    (۰)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.