• Zenfone 3 Max قبل از رونمایی رسمی اش در دنیای بیرون دیده شد

    asus

    دیگر برای همه ی ما آشکار شده است که Zenfone 3 تنها منحصر به یک گوشی نیست و نمایانگر یک خانواده است. اگر به اخبار پیشتر توجه کنیم می فهمیم که طی یک تیزر و بنچمارک های انتوتویی که منتشر شد حداقل سه عضو برای خانواده زنفون ها در نظر گرفته شده است. ادامه خبر را در اندرویدکده دنبال کنید.

    برای اینکه یادآوری به شما کرده باشیم، ما منتظر حداقل ۳ مدل زنفون متفاوت هستیم. اولین مدل که معقول ترین مدل نیز هست زنفون ۳ معمولی با سایز استاندارد است، مدل دوم مدل Deluxe این دستگاه است و مدل سوم آن Zenfone 3 Max است که به نظر قدرتمند ترین زنفون در بین ۳ عضو خانواده خود است. در بین اخباری که ازین ۳ عضو بدست ما می رسید حالا تصویری نیز منتشر شده که بنظر می رسد نمای پشت Zenfone 3 Max است.
    2

    البته این موضوع که تصاویر گوشی های معرفی نشده قبل از خودشان معرفی می شوند یا به اصطلاح درز پیدا می کنند دیگر طبیعی شده است و ظاهرا Zenfone 3 Max هم قصد شکستن این سنت را نداشت و نشان داد که پایبند سنت هاست.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.