• گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ رونمایی شد

    alcatel

    این روزها اسمارت فون های بسیاری را می توانیم در سطح بازار پیدا کنیم. برخی سطح بالا و برخی میان رده و برخی هم نه چندان قدرتمند. اما در میان این گوشی های هوشمند موجود در بازار، همیشه انتشار خوب سخت است.
    کمپانی آلکاتل که چینی است، توانسته در سال های اخیر خود را به عنوان یک برند موفق در بازار اسمارت فون ها مطرح کند. گوشی های ساخته شده توسط آن ها معمولا با استقبال بسیار خوبی در بازار داخلی چین مواجه می شوند. بیشتر محصولات این کمپانی اسمارت فون های میان رده هستند. اکنون نیز یک گوشی هوشمند جدید به جمع آن ها اضافه شده است. آلکاتل فلش پلاس ۲! برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    سری آلکاتل فلش پلاس اولین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شده بود. این سری با استقبال بسیار خوب مشتریان و دوست داران کمپانی آلکاتل مواجه شده بود. حال، مدل جدید این سری توسط کمپانی آلکاتل به زودی عرضه خواهد شد. این مدل جدید که آلکاتل فلش پلاس ۲ نام دارد، در رنگ های متفاوتی راهی بازار خواهد شد. نقره ای و طلایی. قرار است تا گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ تنها در فلیپین، مالزی، ویتنام، تایلند و موناکو به فروش برسد.

    گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ در دو مدل مختلف راهی بازار خواهد شد. یک مدل متوسط و مدل دیگر متوسط رو به بالا است. نخستین مدل این اسمارت فون که دارای قیمتی معادل ۱۶۰ دلار آمریکا می باشد، دارای رم دو گیگابایتی خواهد بود. همچنین حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی می باشد.
    اما مدل دوم گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲، این مدل دارای رم ۳ گیگابایتی خواهد بود. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت عنوان شده و قیمت آن چیزی حدود ۱۹۰ دلار آمریکا می باشد.

    اکنون قصد داریم تا مشخصات گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ را بررسی کنیم. صفحه نمایش این دستگاه هوشمند ۵٫۵ اینچی است. رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ عنوان شده است و دارای زاویه دید ۱۶۰ درجه می باشد. چیپست گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ نیز هلیو پی ۱۰، ۶۴ بیتی ساخت کمپانی مدیاتک خواهد بود. قدرت پردازش آن نیز ۲ گیگاهرتز عنوان شده است. پردازنده گرافیکی گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ Mali T860MP2 است. پیش تر نیز گفتیم که گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ در دو مدل مختلف عرضه خواهند شد که هر کدام از آن ها دارای حافظه داخلی متفاوت ۳۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی خواهند بود. اما این نکته را نیز باید ذکر کنیم که شما می توانید آن را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید.

    گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ دارای دو دوربین در جلو و عقبش خواهد بود. دوربین اول ۱۳ مگاپیکسلی است. دو فلش ال ای دی خواهد داشت و از ویژگی اتو فوکوس نیز بهره می برد. دوربین جلو یا دوربین سلفی گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ پنج مگاپیکسلی است. از این دوربین می توانید در ویدیو چت و ثبت تصاویر سلفی بهترین استفاده را ببرید. همچنین گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است. از وای فای، جی پی اس و بلوتوث ۴٫۱ نیز می توانیم به عنوان سایر امکانات گوشی هوشمند آلکاتل فلش پلاس ۲ نام ببریم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.