• برترین اسمارت فون های هفته

    gsmarena_002

    یک هفته دیگر نیز گذشت و بار دیگر، ما با شما هستیم تا لیست پرطرفدارترین اسمارت فون ها در فضای مجاز را بررسی کنیم. در این هفته نیز شاهد تغییراتی در جدول بوده ایم که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم. برای جزییات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    در یک ماه گذشته، تنها یک دو اسمارت فون توانسته اند تا رنگ صدرنشینی در میان محبوب ترین اسمارت فون های را ببینند. این اسمارت فون ها سامسونگ گلکسی جی ۷ و شیائومی ردمی نوت ۳ بوده اند.

    Xiaomi Redmi Note 3
    اکنون نیز به مانند هفته قبل محبوب ترین اسمارت فون هفته، شیائومی ردمی نوت ۳ است. این گوشی هوشمند یک هفته قبل نیز توانست صدر نشین باشد. این دو هفته، تنها هفته صدر نشینی این محصول شیائومی نبوده است. زیرا پیش از آن نیز ما صدرنشینی آن را نیز دیدیم.


    Samsung Galaxy J7

    اما باز هم به مانند هفته قبل، سامسونگ گلکسی جی ۷ است که در رتبه دوم قرار دارد. این اسمارت فون که سابقه صدر نشینی در هفته های طولانی را تجربه کرده است، این هفته نیز محکوم به دومی پس از محصول سطح بالای شیائومی می باشد.


    Samsung Galaxy J7 (2016)

    اما باز هم این سامسونگ گلکسی جی ۷ است که در رتبه بعدی قرار دارد. در واقع، مدل دیگری از جی ۷ که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، در رتبه سوم قرار گرفت. این اسمارت فون صعود ۵ پله ای را تجربه کرد. زیرا هفته قبل آن را در جایگاه هشتم دیدیم.


    Samsung Galaxy J5

    اما باز هم سامسونگ است که رتبه بعدی را در اختیار دارد. این اسمارت فون سامسونگ گلکسی جی ۵ است که در جایگاه چهارم است. سامسونگ گلکسی جی ۵ در هفته قبل، سومین اسمارت فون برتر هفته بود. این گوشی، آخرین گوشی سری جی نیست که در میان ۱۰ گوشی برتر هفته قرار دارد.


    Samsung Galaxy J3 (2016)

    اما جایگاه پنجم هم در اختیار سامسونگ است. نه تنها سامسونگ، بلکه باز هم این سری گلکسی جی است که یک اسمارت فون را در میان ۵ اسمارت فون برتر هفته قرار دارد. این گوشی سامسونگ گلکسی جی ۳ مدل سال ۲۰۱۶ می باشد. اسمارت فونی که هفته قبل در جایگاه چهارم قرار داشت.


    Samsung Galaxy S7

    اما باز هم این سامسونگ است که توانسته رتبه بعدی را نیز به خود اختصاص دهد. این گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ می باشد. پرچم دار جدید سامسونگ در هفته قبل جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده بود و این بار توانست در جایگاه ششم به خانه برود.


    Samsung Galaxy S7 edge

    اما هفتمین اسمارت فون در میان ۱۰ گوشی برتر هفته و ششمین گوشی سامسونگ در این لیست، باز هم در اختیار کمپانی سامسونگ است. دیگر پرچم دار این کمپانی، سامسونگ گلکسی اس ۷ که رتبه هفتمی خود در هفته قبل را حفظ کرده است و باز هم در همان جایگاه هفته را به پایان رساند.


    Lenovo Vibe K4 Note

    اما به جایگاه هشتم در میان برتر اسمارت فون های این هفته در فضای مجازی می رسیم. گوشی هوشمند لنوو وایب کی ۴ نوت توانست به سلطه سامسونگ بر رتبه های دوم تا هفتم پایان ببخشد. این گوشی که این هفته هشتم است، در هفته ۱۸ سال جاری توانست در جایگاه ششم قرار بگیرد.


    Samsung Galaxy J2

    اما باز هم یک گوشی دیگر از سامسونگ است که در این لیست جا خوش کرده است. این اسمارت فون سامسونگ گلکسی جی ۲ است. اسمارت فونی که هفته قبل در جایگاه دهم قرار داشت، این بار در رتبه نهم قرار گرفت.


    Lenovo ZUK Z1

    اما بالاخره به رتبه آخر این لیست رسیدیم. این رتبه در اختیار سامسونگ قرار نگرفت تا برندهای حاضر در این لیست به سه عدد برسند. گوشی هوشمند لنوو زاک زد ۱ که محصول کمپانی لنوو است، در جایگاه دهم قرار دارد. این اسمارت فون نتوانسته بود در هفته قبل، در میان ۱۰ اسمارت فون برتر قرار بگیرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.