• ۶ بازی برتر در سبک دویدن و ثبت رکورد برای اندروید ( سال ۲۰۱۶)

    maxresdefault (1)

    خیلی سخت نیست که بگوییم چرا بازی های دویدنیه بی پایان اینقدر معروف و پر طرفدار شده اند. آن ها را به راحتی می توان بازی کرد، آن ها جذاب اند و آن قدر چالش بر انگیز هستند که دوست دارید به بازی برگردید و امتیاز بیشتری را از آن خود کنید. مورد دیگر که خیلی هم مهم است این است که شما هر کجا و هر زمان بخواهید می توانید اسمارتفون خود را بیرون کشیده و بازی کنید. ادامه این خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    قطعا بازی های خوب با و کیفیت در این سبک زیاد هستند و ۶ مورد تمام آن ها را نشان نخواهد داد ولی نا سعی کردیم که بهترین ها را برای شما گلچین کنیم. اگر شما نیز بازی ای در این سبک انجام داده اید که در ۶ مورد ما نیست در قسمت نظر ها برای ما بنویسید.

    ۱-Arrow

    به صورت ساده اگر بخواهیم تعریفی از سبک بازی ارو بدهیم می توانیم بگوییم این بازی نوعی Flappy Bird ولی در جهت عمودی است و نه افقی. همچنین این بازی حس متفاوتی را نیز به شما منتقل می کند. در زمان های متفاوتی در این بازی شما به یاد بازی مار در نوکیا می افتید که بازی محبوب دوران خودش نیز بود. درکنار اینکه بسیار باید مراقب باشید که به دیوار ها برخورد نکنید، باید سعی کنید الماس های بیشتری را نیز جمع آوری کنید تا بتوانید تیر ها یا همان ارو های جدیدی را خریداری و یا پس زمینه بازی را تغییر دهید. در ابتدا شاید ارو بازی بسیار سختی به نظر برسد و نگذارد که شما آن لذتی که می خواهید را از آن ببرید ولی این قول را می دهیم که وقتی دستتان به بازی عادت کرد و روان تر شد، این حس در شما از بین خواهد رفت.

    5_arrow

    1435303793_arrowz maxresdefault

    ۲-Geometry Dash Lite

    بازی Geometry Dash یک بازی در سبک و فرم رترو و در سبک دویدن و ثبت رکورد است که به سادگی قابل بازی است ولی اخطار دهم که حرفه ای شدن در این بازی و به درجه استادی در آن رسیدن بسیار سخت است. زمان بندی و حفظ ریتم در بازی دو مولفه مهم بازی هستند که در قسمت پرواز و پریدن به کمک شما می آیند. تمام این کار ها را شما در هنگام پخش یک موسیقی جذاب و هیجان انگیز انجام خواهید داد. از پرتال یا دروازه ها بترسید چرا که با ورود به آن ها کل فیزیک بازی تغییر خواهد کرد و شما سخت دچار مشکل خواهید شد. اکثر قسمت های بازی قابل بازی است و نیازی نیست حتما یک قسمت را تمام کرده تا قسمت بعدی را باز کنیم. پس اگر از قسمتی، قبل از تمام کردن آن خسته شدید همیشه می توانید آن را تغییر دهید. این بازی کاملا رایگان است ولی اگر بخواهید موارد دیگر مانند موسیقی های متن بیشتر یا توانایی ساخت مرحله توسط خودتان برایتان اضافه شود باید ورژن کامل بازی را خریداری کنید.

    unnamed (2) unnamed (1) unnamed

    ۳-Looney Tunes Dash

    Looney Tunes توانسته جذاب ترین شخصیت های دنیا کارتون را جمع کند که از جمله آن ها می توان به Bugs Bunny، Road Runner ، Tweety Bird و Daffy Duck اشاره کرد. این شخصیت ها منتظر شما هستند که در بازی شان شما را همراهی کنند. این بازی تقریبا همان سبک دویدن بی پایان و ثبت رکورد را دارد و با بازی های دیگر تفاوت زیادی ندارد. شما باید جا خالی بدهید، سرعت خود را زیاد و کم کنید و از موانع در زمان درست بپرید. وقتی در قسمت گیمپلی چیز خاصی دیگر مشاهده نمی شود شاید با خود بگویید چه چیزی این بازی را آن قدر خاص کرده که در این لیست قرار بگیرد. دنیای فوق العاده زیبای Looney Tunes این بازی را تبدیل به بازی ای کرده که خیلی ها می توانند از آن لذت ببرند. شما در نقش Bugs Bunny بازی را شروع خواهید کرد، وقتی که توانستید چند تا از مراحل را رد کنید و در کنار آن هویج جمع آوری کردید و جعبه ها را شکستید که از نکات امتیاز آور این بازی هستند، شما می توانید قفل شخصیت های دیگر را باز کرده و از بازی کردن با آن ها نیز لذت ببرید. در حین بازی شما نیروی های تقویت کننده زیادی را مشاهده خواهید کرد که قدرت های عجیب به شما می دهند که خود از قسمت های زیبای این بازی است. دنیای رنگارنگ این بازی نیز تاثیر زیادی در زیبا بودن آن داشته است.

    maxresdefault (1) looney-tunes-dash-hack looney_tunes_dash_guide_screens_3

    ۴-NinJump

    این بازی را نمی توان یک بازی کاملا شبیه به ۴ بازی قبل شمرد. این بازی به شما این اجازه را خواهد داد که در قالب یک نینجا که نیازمند پرش از دیواری به دیوار دیگر است بازی کنید. شما باید در زمان های مناسب پرش های خود را انجام دهید و هدف این بازی نیز بالاتر رفتن هرچه بیشتر از دیوار است. برای پرش، تنها کاری که نیاز است انجام دهید ضربه آرام روی صفحه نمایش اسمارتفونتان است، ولی این بازی به آسانی ای که به نظر می رسد نیست و بعد از چند دقیقه بازی کردن می فهمید که چقدر این بازی سخت و زنده ماندن در آن دشوار است. در این بازی اشیا زیادی هستند که باید از آن ها دوری کنید تا بتوانید به ثبت رکورد ادامه دهید. نینجا های دشمن، شوریکن هایی که به سمت شما پرتاب می شوند، نینجا های شیطانی، پرنده ها و … که جلوی راه شما را سد می کنند. بعضی از مواقع بازی قدرت های ویژه در اختیار شما قرار می دهد که بسیار به شما کمک می کنند ولی فقط تمرین است که شما را به یک نینجای واقعی تبدیل می کند.

    Ninjump-Deluxe-3

    unnamed (3) unnamed

    ۵-The Pit

    زمانی که وارد گودال(Pit) شدید، تنها راه نجاتتان این است که از تمام قابلیت هایتان استفاده کنید شاید که آن ها به کمک شما بیایند. شما باید بدانید که چه موقع سر بخورید( این کار با گذاشتن انگشتتان روی صفحه نمایش اسمارتفون انجام می شود)، مهم ترن از آن اینست که بدانید چه موقع بپرید و موانع را پشت سر بگذارید. شخصیت شما در این بازی به سمت زمینی بی انتها از تله های مرگبار می دود و شما مسئول محافظت از آن هستید پس تقریبا وقتی ندارید که حتی سر خود را نیز بخارانید، البته اگر مردید و دیگر نخواستید بازی کنید این وقت را بدست می آورید.

    unnamed (1)4_avernum_escape_from_the_pit

    ۶-Zumbie Tsunami

    اگر شما به بازی های بی پایان و رکوردی علاقه دارید پس قطعا این بازی برای شماست. زامبی های درون این بازی، سریع ترین دونده هایی که تا حالا دیدیم نیستند ولی آن ها می توانند بپرند و ۱۰۰ البته می توانند گاز بگیرند و می توانند با گازشان دیگر انسان ها را هم زامبی کنند و به جمع شما بپیوندانند. درست است، شما در نقش زامبی های این بازی هستید. از آن جایی که تبدیل انسان ها به زامبی آسان است و حتی می توانید ماشین ها را بگیرید و انسان های درون آن تبدیل به زامبی کنید، از دست دادن آن ها نیز ساده است. موانع بسیاری نیز بر سر راه شما قرار گرفته و پیشروی شما را در این بازی بسیار سخت می کند. این بازی تا جایی ادامه دارد که شما حداقل یک زامبی داشته باشید که پیرو شما باشد.

    mzl.przudqpx.320x480-75 unnamed (4) unnamed (3)

    (۳۸)(۱۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.