• ۵ پرچمدار دو سیمکارت که همین حالا می توانید آن ها را خریداری کنید

    Top-5-High-End-Smartphones-2015

    دستگاه هایی که به اصطلاح میان رده باشند و از طرفی دیگر دو سیم کارت را پشتیبانی کنند به راحتی قابل دسترس اند ولی برای دستگاه های پرچمدار مسائل به شکل دیگری رقم خورده است و این دستگاه ها با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار نمی شوند مگر ۵ دستگاهی که در این پست می خواهیم به معرفی آن ها بپردازیم. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    HTC One ME

    اولین دستگاهی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، HTC One ME است. این دستگاه به عنوان سومین دستگاهی که توسط HTC منتشر می شود و از صفحه نمایش QHD استفاده می کند لقب گرفت. این دستگاه در قسمت سخت افزاری مشخصاتی همانند HTC One M9 و M9+ دارد ولی در قسمت طراحی و بدنه دستگاهی کاملا متفاوت به شمار می رود. این تفاوت درقسمت جنس بدنه این دستگاه است که پلاستیکی در نظر گرفته شده است. ورژن دو سیم کارت این دستگاه هم اکنون در آمازون آماده خریداری شدن است و شما می توانید با پرداخت ۴۷۹ دلار این دستگاه را خریداری نمایید. لازم به ذکر است بگوییم که این دستگاه با قیمت خوبی در بازار قرار داده شده است و معامله خوبی به نظر می رسد. این دستگاه با صفحه نمایشی QHD راهی بازار شده است و سایزی ۵٫۲ اینچی را بر روی آن قرار داده است. این دستگاه برای پردازش ،پردازنده Helio X10 را برگزیده است که یکی از بهترین پردازنده های مدیاتک شمرده می شود. حسگر اثر انگشت، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت گوشی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق میکرو اس دی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.
    5

    LG G4

    در ابتدا بهتر است این موضوع را به اطلاع شما برسانیم که این دستگاه یک نسخه دو سیم کارت نیز دارد که به صورت رسمی معرفی نشده است ولی شما می توانید آن را از طریق آمازون خریداری کنید. قیمت این دستگاه در آمازون ۴۸۵ دلار است که همانند HTC One ME از قیمت مناسبی بهره می برد.شما می توانید این دستگاه را در ۲ رنگ مشکی و قهوه ای با همان قاب چرمی اش پیدا کنید، درست همانند LG G4 معمولی. این دستگاه صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی دارد که کیفیت QHD را برای آن در نظر گرفته است. دوربین این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار لیزری نیز استفاده می کند. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده ۶ هسته ایه اسنپدراگون ۸۰۸ است. در کنار این پردازنده، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که می توان آن را از طریق اس دی کارت افزایش داد. باتری این دستگاه نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری است.
    4

    Samsung Galaxy Note 5

    سامسونگ را می توان یکی از شرکت هایی نامید که همیشه پرچمدار هایش را پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار می کند. نسخه دو سیم کارت Galaxy Note 5 نیز در آمازون برای فروش آماده است ولی قیمت آن از دو دستگاه قبلی که آن ها را معرفی کرده بودیم بیشتر است و ۶۹۹ دلار قرار داده شده است. این قیمت همان قیمتی است که به صورت قرار دادی در شرکت های مخابراتی در آمریکا به فروش می رسد. صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۷ اینچی است و از کیفیت QHD بهره می برد. پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده قدرتمند سامسونگ Exynos 7420 است که یکی از قدرتمند ترین پردازنده های سال ۲۰۱۵ به شمار می رود. دیگر مشخصات این دستگاه قلم استایلوس، حسگر اثر انگشت، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و ۴ گیگابایت رم هستند. نسخه دو سیم کارت Samsung Galaxy Note 5 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می توان آن را از طریق اس دی کارت نیز افزایش داد.
    3

    Samsung Galaxy S6 Edge Plus

    بله، این دستگاه نیز همانند LG G4 یک نسخه دو سیم کارت دارد که به صورت رسمی معرفی نشده است. اگر شما حاضر هستید برای خرید این دستگاه ۷۷۹ دلار هزینه کنید این کار را می توانید از طریق آمازون انجام دهید. این دستگاه از جهات زیادی همانند همان Galaxy Note 5 است ولی از یک قلم استایلوس بهره نمی برد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و QHD این دستگاه اشاره داشت. این دستگاه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد ولی نمی توان آن را از طریق اس دی کارت افزایش داد.
    1

    Sony Xperia Z5

    این دستگاه در تمام طعم ها و شکل هایش در آمریکا به صورت کاملا رسمی و توسط شرکت های مخابراتی و در قالب دستگاه های قرار دادی عرضه خواهد شد ولی فعلا فقط از طریق خرده فروشی ها قابل خریداری است. اگر قصد دارید این دستگاه را خریداری کنید باید بابت آن ۶۵۸ دلار را به آمازون پرداخت کتید. همانند تمامی پرچمدار های خانواده Xperia این دستگاه نیز ضد آب، باریک و با طراحی مستطیلی است. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی FHD استفاده کرده است که البته نسخه پرمیوم این دستگاه کیفیت صفحه نمایش اش UHD است. پردازنده ۸ هسته ایه اسنپدراگون ۸۱۰ روی آن قرار دارد و قرار است کمک دست آن ۳ گیگابایت رم قرار گیرد. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که می توان آن را از طریق اس دی کارت افزایش داد به همراه دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت این دستگاه از مشخصات این سوپرفون به شمار می روند. باتری این دستگاه ۲۹۰۰ میلی آمپری است.

    2

    (۵)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.