• شایعه: Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge زودتر از زمان موعود معرفی خواهند شد

    Samsung-reportedly-working-on-a-new-smartphone-series-called-the-Samsung-Galaxy-O

    همانطور که می دانید شایعات مربوط به دو پرچمدار آینده سامسونگ کم کم در حال داغ شدن است، در این بین شایعاتی شنیده می شود که به این نکته اشاره دارند که دو پرچمدار زودتر از زمانی که S6 ها معرفی شدند، معرفی خواهند شد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    Samsung Galaxy S6 سال پیش در روز اول مارچ معرفی شد، به صورت طبیعی ، انتظاری که از S7 ها می رود این است که در همان روز یا همان اطراف معرفی شوند ولی ظاهرا قضایا به همین سادگی نیست. به نظر می رسد سامسونگ با استارت زدن پروژه ای با نام تکنیک های مدیریت پروژه توانسته به پروژه S7 هایش سرعت بخشد و می خواهد دو دستگاه را زودتر از زمان موعد معرفی کند. برای یقین بیشتر به این موضوع می توان از Galaxy Note 5 استفاده کرد که توانست ۳ هفته زودتر از زمان موعود خودش را به کنفرانس های خبری برساند.

    در کنار آپدیت های سخت افزاری و نرم افزاریه واضح که پیشتر نیز در اندرویدکده به آن ها اشاره کرده بودیم، باید راجع به احتمالات صفحه نمایش این دو دستگاه نیز اشاره کنیم که طبق شایعات احتمال دارد در چندین نسخه متفاوت به بازار عرضه شود. صفحه نمایش های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge با اندازه های ۵٫۲ و ۵٫۷ اینچ در مرکز این شایعات بوده اند.

    مسئله ای که قرار است بیان کنیم دلیل دیگری برای نشان دادن این مسئله است که احتمالا دو پرچمدار جدید سامسونگ زودتر از موعد عرضه خواهند شد. طی لیستی که از کد های این دو دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است می توانیم این دو دستگاه را تشخیص بدهیم. G930 و G935 دو کدی هستند که برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند در حالی که Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge سال پیش با کد های G925 و G920 معرفی شده بودند. حالا این مسئله لازم به ذکر است که سال پیش کد های این دو گوشی تا پایان دسامبر به بیرون درز نکرده بود ولی حالا به نظر می رسد قرار است اتفاق دیگری بیوفتد چرا که این اتفاق برای دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ ۳ هفته زودتر رخ داده است.

    (۱)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.