• شاید بهتر باشد Nexus 5X 16 GB را خریداری نکنید

    nexus-5x-colors-on-wood-970-80

    اگر شما در حال برنامه ریزی برای خرید Nexus 5X هستید بهتر است نسخه ۱۶ گیگابایتی اش را کنار بگذارید و برنامه های خود را متمرکز بر خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی اش بکنید. با ما در اندرویدکده همراه باشید

    البته این موضوع که این نسخه گران تر است نیز اهمیت خودش را دارد و ما نیز به شما نمی گوییم که قید ۵۰$ خود را بدون دلیل بزنید ولی قطعا این خرید ارزشش را دارد. اگر کمی در بین دنیای اسمارتفون ها گشته باشد می فهمید که حافظه داخلی ای که در اینترنت برای یک دستگاه ذکر می شود هیچوقت با مقداری که واقعا در احتیار شما قرار می گیرد برابر نیست و مقداری از آن به سیستم عامل و برنامه های پیش فرض اختصاص می یابد. البته که این مسئله برای نسخه های دیگر نیز به همین شکل است ولی در نسخه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ این مسئله به اندازه ای که در نسخه ۱۶ گیگابایتی مشهود است شما را آزار نخواهد داد. قطعا بسیاری از خریداران این مسئله را میدانند ولی کسانی که برای اولین بار است می خواهند دستگاهی هوشمند را خریداری کنند ممکن است موضوعی بسیار ناخوشایند به چشم بیاید.

    درحالی که Nexus 5 در نسخه ۱۶ گیگابایتی اش ، برای کاربر ۱۲٫۵ گیگابایت فضای خالی قرار می داد، ولی این مسئله در Nexus 5X ادامه نیافته است و به ۱۰٫۶ گیگابایت حافظه داخلی کاهش یافته است که برای کسانی که می خواهند کاری بجز تماس تلفنی و پیام دادن انجام دهند به راحتی می تواند آزار دهنده باشد. این مسئله از همان جایی شروع می شود که دستگاه شما میکرو اس دی را ساپورت نمی کند و به شما این اجازه را نمی دهد که بازی و برنامه های زیادی را بر روی آن نصب کنید.

    بهتر است این مسئله را نیز ذکر کنیم که در نسخه ۳۲ گیگابایتی این دستگاه شما در حدود ۲۴ گیگابایت حافظه داخلی برای خود در دسترس دارید و این بیشتر از دو برابر نسخه ۱۶ گیگابایتی اش است که می تواند مسائل مربوط به بازی و برنامه و … را تا حد زیادی برای شما حل کند.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.