• کنفرانس شیائومی ۱۱ نوامبر است | آیا Xiaomi Mi 5 معرفی می شود؟

    800px-Xiaomi_logo

    اسمارتفونی که بسیاری از شایعات این چند روزه حول آن است Xiaomi Mi 5 است. به نظر می رسد این دستگاه اولین اسمارتفونی خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ منتشر می شود. ولی تنها راهی که ازین مسئله مطمئن شویم این است که این دستگاه به صورت رسمی با این چیپست منتشر شود. آیا این اسمارتفون پرچمدار در روز ۱۱ نوامبر معرفی خواهد شد؟ با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    تیزری که به تازگی از شیائومی منتشر شده است تصویری مبهم از شیائومی می ۵ نشان می دهد که پشت پرده ای قرمز مخفی شده و علامت سوالی بر روی آن قرار دارد. اگر به صورتی دیگر این مسئله را بیان کنیم، باید بگوییم که شیائومی قرار نیست نام این دستگاه را لو دهد، حداقل تا زمان معرفی رسمی نمی خواهد این کار را انجام دهد.

    در تیزری که نمایش داده شد، نوشته ای که چندین بار تکرار شد ” Mi Dual 11″ بود و عدد ۱۱/۱۱ نیز چندین بار در این تیزر نشان داده شد. در این تصویر این جمله نیز نمایش داده شد که ” بالاخره امروز ما می خواهیم بازی بزرگی را انجام دهیم، روز ۱۱ نوامبر در ساعت ۰:۰۰ دستگاه بزرگی را معرفی خواهیم کرد”. اگر به کلمه بالاخره دقت کنیم، پس به این نتیجه می رسیم که قرار است بهترین دستگاه شیائومی معرفی شود.

    تئوری دیگری که راجع به این کنفرانس وجود دارد جمله ” Mi Dual 11″ است که اشاره به دو مورد دستگاه دارد و می تواند این دو مورد اشاره به Xiaomi Mi 5 و Xiaomi Redmi Note 2 Pro باشد. Redmi Note 2 Pro قرار است اولین دستگاهی از شیائومی باشد که از حسگر اثر انگشت استفاده می کند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.