• LG Class در اروپا با نام LG Zero عرضه می شود

    LG-Class_2

    LG Class که پیشتر در ماه سپتامبر در کره جنوبی منتشر شده بود، حالا در اروپا نیز در دسترس قرار گرفته است ولی با نامی متفاوت؛ LG Zero. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    در حال حاضر، این دستگاه فقط در ایتالیا موجود است ولی احتمالا بعد از این کشور، در کشور های دیگر اروپا نیز موجود خواهد شد. برخلاف بیشتر دستگاه های LG ، این دستگاه، یعنی Class تماما از فلز ساخته شده است. ولی به صورت کلی اگر به این دستگاه نگاه کنیم می فهمیم که بجز هنری که در طراحی این دستگاه به کار برده شده است، این دستگاه فاصله زیادی تا یک پرچمدار شدن دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD استفاده می کند. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ است. این دستگاه با اندروید ۵٫۱٫۱ لالیپاپ معرفی شده است. در قسمت دوربین، برای پشت دوربین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل قرار داده شده است و برای جلوی دستگاه از یک دوربین ۸ مگاپیکسل برای چت ویدیویی و گرفتن تصاویر سلفی استفاده شده است. حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است که می توان آن را از طریق میکرو اس دی افزایش داد. باتری این دستگاه ۲۰۵۰ میلی آمپری است و کمی پایین به نظر می رسد.

    این نکته باید ذکر شود که این دستگاه در کره جنوبی با ۲ گیگابایت رم عرضه می شود و برای نسخه های دیگرش از جمله اروپا فقط ۱٫۵ گیگابایت رم قرار داده شده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.