• شایعه: آیا اچ تی سی وان اکس ۹ عرضه خواهد شد

    gsmarena_001

    کم تر از یک ماه بعد از عرضه دستگاه HTC One A9 که تبدیل به نخستین اسمارت فون ۱۰ هسته ای دنیا شد، حال، اچ تی سی دستگاه دیگری در راه دارد، بله! دستگاه دیگری در راه است. برای جزییات بیشتر و مشخصات این اسمارت فون به ادامه مطلب مراجعه کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    گفته می شود که این محصول جدید شرکت تایوانی اج تی سی وان اکس ۹ نام گذاری شود. همچنین قیمت پیش بینی شده برای آن ۴۷۰ دلار آمریکا می باشد.
    همچنین مشخصات این اسمارت فون نیز لیک شد. این دستگاه دارای چیپست کوالکام اسنپ دراگون ۸۲۰ اس او سی (که به زودی عرضه خواهد شد) خواهد بود. همچنین شایعاتی مربوط به استفاده از مدیاتک هلیو اکس ۲۰ در این دستگاه به گوش می رسد. همچنین در صورت استفاده از چیپست دوم، پردازنده اچ تی سی وان اکس ۲۰ هشت هسته ای خواهد بود. گفتنی است که صفحه نمایش این دستگاه از تصاویر ۲K نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز اندازه صفحه نمایش آن نیز مشخص نشده است.
    حافظه رم اچ تی سی وان اکس ۹ چهار گیگابایت خواهد بود. همچنین حافظه داخلی آن نیز بسته به مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که یک مدل با قیمت کم تر و رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه شود. گفته می شود که اچ تی سی وان اکس ۹ دارای دارای دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود. ضمن اینکه دوربین اصلی آن نیز ۴ مگاپیکسلی تخمین زده می شود. بدنه این دستگاه فلزی خواهد بود و دارای دو اسپیکر HTC BoomSound در پایین خود می باشد. گفتنی است که گنجایش باتری این اسمارت فون نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.
    البته چندان نیازی برای گفتن نیست؛ اما هیچ کدام از اطلاعات بالا توسط شرکت تایوانی تایید نشده اند؛ اما نمی توان گفت که چندان دور از ذهن می باشند.

    با ما باشید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.