• FCC دستگاهی برای LG را ثبت کرد | مشخصات همانند G4 ولی با شارژ وایرلسی

    lg-s-latest-g4-teaser-focuses-on-the-upcoming-flagship-s-improved-qhd-display

    دستگاهی جدید از LG تاییدیه اش را FCC دریافت کرد و طی آن اطلاعاتی به دست ما رسید و براساس این اطلاعات، این دستگاه دستگاهی همانند G4 است ولی قابلیت شارژ وایرلسی دارد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اگر بخواهیم بررسی سریعی بر دستگاه هایی که از تکنولوژی شارژ وایرلسی استفاده می کنند باید بگوییم که این تکنولوژی تقریبا در تمام دستگاه های پرچمداری که در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند وجود دارد و بسیار عجیب بود که LG G4 ازین تکنولوژی استفاده نکرده بود. البته لازم به ذکر است که بگوییم کاور مخصوص G4 که قیمتی ۶۰$ دارد می تواند این کار را برای شما انجام دهد ولی خوب ، شما در حال پرداخت قیمت زیادی در قبال آن هستید.

    اگر اخبار مربوط به LG G4 را دنبال کرده باشید، می دانید که نسخه های مختلفی ازین دستگاه در نقاط مختلف جهان پخش شده است. در آمریکا، نسخه ها با کد های LG H810 و LG H811 برای استفاده قرار گرفته اند که مربوط به شرکت های مخابراتی AT&T و T-Mobile هستند و از لحاظ مشخصات نیز می توان گفت که مشخصات یکسانی دارند. Sprint که از دیگر شرکت ها است دستگاه های G4 اش را با کد LG LS991 و Verizon نیز دستگاه های LG VS986 را به بازارش عرضه می کند. تنها تفاوتی که بین نسخه های متفاوت این دستگاه وجود دارد پشتیبانی از اینترنت های ۳G و ۴G است.

    نکته جالب این است که دستگاه ثبت شده در FCC با کد LG H815PX به ثبت می رسد با دستگاه منتشر شده با کد LG 815P مشابه باشد و بایستی بگوییم که این دستگاه در آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی عرضه شده است.

    نکته منفی راجع به ثبت شدن در FCC این است که مشخصات زیادی راجع به این گوشی بجز داشتن شارژ وایرلسی به بیرون منتشر نشده است و ما نمی دانیم بجز این مشخصه، چه تفاوت هایی با نسخه LG G4 H815P دارد. این امکان نیز وجود دارد که این دستگاه یک نسخه خوب و بهبود یافته از LG G4 باشد.

    این نکته نیز لازم به ذکر است که همه ی دستگاه هایی که توسط FCC ثبت می شوند در آمریکا به فروش نمی رسند. با این حال ما منتظر انتشار مشخصات درونی این دستگاه می مانیم تا بفهمیم این دفعه LG چه دستگاهی را برای دوست دارانش آماده کرده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.