• Huawei Y3 ارزان ترین اسمارت فون بریتانیا خواهد بود

    gsmarena_001

    همیشه اسمارت فون های ارزان قیمت، حتی در صورتی که کارایی خوبی هم از خود نشان ندهند، با استقبال تقریبا خوبی مواجه خواهند شد. حال، اعلام شد که Huawei Y3 ارزان ترین اسمارت فون بریتانیا خواهد بود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    امروز Carphone Warehouse یک اسمارت فون جدید را به بازار بریتانیا معرفی کرد. دستگاهی که به ادعای این خرده فروشی، ارزان ترین اسمارت فون بریتانیا می باشد. بله! ما در حال صحبت درباره یکی از ضعیف ترین اسمارت فون های دنیا، یعنی Huawei Y3 هستیم.

    با توجه به تبلیغات این خرده فروشی، قیمت اسمارت فون در الویت اول قرار دارد. برای خرید این گوشی تنها به ۵۹٫۹۹ پوند احتیاج دارید. البته این قیمت برای مدل آنلاک شده این گوشی می باشد. همچنین می توانید تا این اسمارت فون را در اقساط ۵ پوندی خریداری کنید. البته مدت زمان پس دادن هزینه آن نیز ۲ ساله می باشد. البته در این صورت تنها می توانید ۱۵۰ دقیقه از گوشی در ماه استفاده کنید، ۵۰۰۰ پیامک بفرستید و ۱۵۰ مگابایت از شبکه ۳G استفاده کنید.
    اگر می خواهید تا امکانات بیشتری برای این گوشی نسبتا هوشمند به دست آورید؛ باید مبلغ بیشتری هم بپردازید. به عنوان مثال، در صورتی که ۴۴٫۹۹ پوند را به قیمت پرداختی بیافزایید، این محدودیت برداشته خواهد شد. همچنین می توانید علاوه بر عدم محدودیت، از ۱۰ گیگابایت ترافیک شبکه EE نیز استفاده کنید. البته گزینه های بیشتری هم پیش روی شما خواهند بود که ذکر آن ها چندان مورد توجه نیست.
    اگر Huawei Y3 را می خواهید؛ باید در روز ۶ نوامبر سال جاری، یعنی روز جمعه این گئشی را فروشگاه های Carphone Warehouse در سراسر بریتانیا مراجعه کنید و آن را خریداری کنید.

    حال، اجازه دهید تا ببینیم که در ازای مبلغ پرداختی، چه امکاناتی نصیب شما خواهد شد. Huawei Y3 دارای صفحه نمایش ۴ اینچی خواهد بود. روزولوشن نمایشگر این گوشی نیز ۴۸۰ × ۸۰۰ اعلام شده است. دوربین اصلی این اسمارت فون ۵ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی ذکر شده است. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گفتنی است که چیپست این گوشی Spreadtrum 7731 است. پردازنده این دستگاه چهار هسته ای با دقت پردازش ۱٫۲ گیگاهرتز اعلام شده است. لازم به ذکر است که حافظه رم این گوشی ۵۱۲ مگابایت می باشد. حافظه داخلی این اسمارت فون ۴ گیگابایت اعلام شده است. ضمن اینکه می توانید با کارت حافظه میکرو اس دی فضای ذخیره سازی آن را ارتقا دهید.
    گفته می شود که Huawei Y3 از ۴G نیز پشتیبانی نخواهد کرد. گنجایش باتری این گوشی سطح پایین ۱،۷۳۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است؛ همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد. ضمن اینکه رابط کاربری این گوشی Huawei’s Emotion UI 3.0 Lite خواهد بود.

    شما می توانید تا Huawei Y3 را در رنگ های سفید و مشکی خریداری نمایید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.