• آغاز انتشار اندروید ۶٫۰ برای LG G4 در کره جنوبی

    gsmarena_001

    با معرفی و انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو توسط ابر کمپانی گوگل، روز به روز اسمارت فون های مختلف این سیستم عامل را دریافت می کنند. حال، LG G4 نیز به جمع این اسمارت فون ها می پیوندد. برای جزئیات بیشتر با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    ال جی انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را برای LG G4 را آغاز کرده بود. این اتفاق ماه گذشته در کشور لهستان برای اولین بار روی داد. حال، انتشار این سیستم عامل برای LG G4 در کشور کره جنوبی نیز آغاز شده است.

    بدون شک، لهستان یک کشور بسیار مهم و استراتژیک در بازار اسمارت فون های اروپا نیست؛ اما انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو در این کشور برای LG G4 تنها برای امتحان و اطمینان از صحت کارکرد آن بود. حال، با انتشار نسخه جدید سیستم عامل اندروید در کشورهای مهم مانند کره جنوبی، نشان از عدم مواجه شدن ال جی با مشکلات و نقص فنی می باشد.

    در کشور کره جنوبی، LG G4 هایی با شماره مدل LG-F500K ،LG-F500L و LG-F500S اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را دریافت خواهند کرد. این سیستم عامل ویژگی هایی را به اسمارت فون شما اضافه خواهد کرد. یکی از این ویژگی ها قابلیت Doze می باشد که در حفظ باتری گوشی شما بسیار موثر است. همچنین قابلیت های دیگری نظیر مدیریت بهتر کارت حافظه نیز وجود دارد که ذکر آن ها از حوصله مطلب خارج است.

    در پایان لازم به ذکر است که ال جی هیچ تاریخ دقیقی را برای انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو در کشورهای دیگر ذکر نکرده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.