• ۱۰ اسمارت فون برتر هفته را اینجا ببینید

    gsmarena_002

    به دومین قسمت از پرفروش ترین اسمارت فون های هفته در بخش خبری اندرویدکده رسیدیم. هفته چهل و چهارم میلادی است و هنوز هم اتفاقات جالب و بیادماندنی پایان سال ادامه دارد. به نظر می رسد که سال ۲۰۱۶ سرعت کافی نداشته و باید ماجراهای سال جاری نظاره گر باشیم. این هفته نیز سامسونگ و سری گلکسی جِی قدرت نمایی می کنند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    نکته جالب توجه حضور سه اسمارت فون مقرون به صرفه شرکت سامسونگ در رتبه های اول تا سوم می باشد. سامسونگ گلکسی جِی ۲ نیز بعد یک هفته غیبت به ۱۰ اسمارت فون برتر بازگشته است و در رتبه هفتم جدول دیده می شود. همچنین دو اسمارت فون دیگر سری گلکسی جِی نیز با قدرت به فروش خود ادامه می دهند. سامسونگ گلکسی جِی ۵ باری دیگر به رتبه دوم بازگشته است و دیگر عضو خانواده اش، یعنی سامسونگ گلکسی جِی ۷ را تعقیب می کند. رتبه دوم سامسونگ گلکسی جِی ۵ در هفته گذشت در اختیار شیائومی ردمی نوت ۲ قرار داشت. دستگاهی که دیگر در بین صدرنشینان دیده نمی شود. نکته قابل تعمل، ادامه صدر نشینی گلکسی جِی ۷ برای چهارمین هفته متوالی است.

    سامسونگ باز هم در بین صدر نشینان نمایندگانی داراست. سامسونگ گلکسی گرند پرایم خود را به سه اسمارت فون برتر هفته رسانده است و با کمک سامسونگ گلکسی نوت ۵ چهار رتبه ابتدایی را به سامسونگ تقدیم داشتند. همچنین میانه جدول نیز در اختیار اپل آیفون ۶ اس می باشد.

    همچنین این هفته یک اسمارت فون شگفتی ساز نیز در بین محبوب ترین اسمارت فون ها دیده می شود. مییزو متال، تنها اسمارت فون از بین صدر نشینان هفته که روزهای نخست عرضه خود را می گذراند. دستگاهی که دارای چیپست هیلیو اکس ۱۰ بوده و در کنار صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خود، یک بدنه فلزی را نیز داراست. البته اختلاف مییزو متال با سامسونگ گلکسی جِی ۲ تنها چند دستگاه فروش بیشتر بوده است.
    در جایگاه هشتم پرچم دار سامسونگ به چشم می خورد. دستگاهی که ماه گذشته عرضه شد. همچنین دو دستگاه دیگر نیز از شرکت های بزرگ در رده های پایانی دیده می شود. سونی اکسپریا زد ۵ در جایگاه نهم و محصول مشترک ال جی و گوگل، گوگل ال جی نکسون ۵ اکس که تنها چند هفته از فروش آن می گذرد نیز در جایگاه دهم قرار دارد.

    همچنین شما را به تماشای لیست پرفروش ترین اسمارت فون های هفته دعوت می کنیم:

    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : اول رتبه در هفته ی قبل : اول Samsung Galaxy J7

    Samsung Galaxy J7
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : دوم رتبه ی هفته ی قبل : سوم Samsung Galaxy J5

    Samsung Galaxy J5
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : سوم  رتبه ی هفته ی قبل : چهارم Samsung Galaxy Grand Prime

    Samsung Galaxy Grand Prime
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی :چهارم رتبه ی هفته ی قبل : ششم Samsung Galaxy Note5

    Samsung Galaxy Note5
    شرکت سازنده : اپل رتبه ی فعلی : پنجم رتبه ی هفته ی قبل : پنجم Apple iPhone 6s

    Apple iPhone 6s
    شرکت سازنده : مییزو رتبه ی فعلی : ششم رتبه ی هفته ی قبل : – Meizu metal

    Meizu metal
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : هفتم رتبه ی هفته ی قبل : در ۱۰ برتر نبوده Samsung Galaxy J2

    Samsung Galaxy J2
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : هشتم رتبه ی هفته ی قبل : دهم Samsung Galaxy S6

    Samsung Galaxy S6
    شرکت سازنده : سونی رتبه ی فعلی : نهم رتبه ی هفته ی قبل : هشتم Sony Xperia Z5

    Sony Xperia Z5
    شرکت های سازنده : گوگل و ال جی رتبه ی فعلی : دهم رتبه ی هفته ی قبل : هفتم LG Nexus 5X

    LG Nexus 5X

    گفتنی است که بخش پرفروش ترین اسمارت فون های هفته، قسمت جدیدی از بخش خبری اندرویدکده بوده و می توانید با مراجعه به این وب سایت، در روزهای دوشنبه، لیست پرفروش ترین اسمارت فون ها را دنبال کنید.

    (۴)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.