• Lumia 950 و Lumia 950 XL با کاهش قیمت در بریتانیا مواجه شدند

    1

    در همین ماه بود، که دو دستگاه پرجمدار کمپانی Microsoft یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL به صورت رسمی معرفی شدند. هردو دستگاه قیمت خوردند و ولی به نظر می رسد حالا با کاهش قیمت، قبل از شروع پیش خرید مواجه شده اند.ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    قیمت دو دستگاه که برای اولین بار توسط Microsoft اعلام شد، برای Lumia 950 چیزی حدود ۷۶۶ دلار آمریکا بود و برای Lumia 950 XL قیمت ۸۴۲ دلار تعیین شد.حالا مایکروسافت قیمت جدیدی را برای دو پرچمدارش در نظر گرفته است. برای Lumia 950 کاهشی ۱۱٫۲% را انجام داده است که قیمت را تا ۶۸۹ دلار کاهش داده است و برای Lumia 950 XL این کاهش قیمت ۳٫۶% بوده و قیمت تا ۸۱۲ دلار پایین آمده است. البته در نظر داشته باشید قیمت ها به تازگی وارد سایت رسمی مایکروسافت بریتانیا شده است و پیش خرید این دستگاه نیز آغاز نشده است و امکان دارد تا زمان فروش بازهم قیمت ها جابه جا شوند.

    در آمریکا، تنها اپراتوری که دستگاه Lumia 950 را ارائه می کند، اپراتور معروف و مطرح AT&T است و اگر بخواهید Lumia 950 XL را تهیه کنید ، تنها راهتان خرید آن به صورت آزاد از سایت مایکروسافت و بدون قرارداد است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.