• ۱۰ اسمارت فون پر فروش هفته را اینجا ببینید

    gsmarena_002

    چهل و سومین هفته سال ۲۰۱۵ میلادی نیز به پایان رسید، با این حساب، لیست پر فروش ترین اسمارت فون های این هفته منتشر شد. می توانید آن ها را در ادامه مطلب ببینید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این هفته، اسمارت فون به صرفه شرکت سامسونگ، یعنی گلکسی جی ۷ صدر جدول را مانند هفته گذشته در اختیار خود دارد. نکته جالب و البته قابل تعمل، تداوم حکم فرمایی این گوشی در سه هفته متوالی می باشد. همچنین این دستگاه در هفته هایی که گذشت، توسط مدل دیگر هم سری، یعنی گلکسی جی ۵ تعقیب می شد. هرچند که این هفته شیائومی ردمی نوت ۲ توانست بین آن ها اختلاف بیاندازد و به شگفتی سازی خود ادامه دهد.
    شیائومی ردمی نوت ۲ اسمارت فونی است که توانست در کشور مبدا خود، یعنی چین، رکوردهای فروش را جابجا کرده و تبدیل به سکوی پرتاب شیائومی برای تبدیل شدن به یک برند جهانی شد. گفتنی است که شیائومی می ۵ و رابط کاربری MIUI 7 نیز در مراسم پس فردا (۲۷ اکتبر) رونمایی خواهند شد.

    در رتبه بعدی، یعنی چهارمین اسمارت فون برتر هفته، سامسونگ گلکسی پرایم جا خوش کرده است. دستگاهی که علاوه بر استقبال خوب خریداران، توانست تا سه گانه این هفته سامسونگ را نیز تکمیل کند.

    اپل آیفون ۶ اس در رتبه بعدی جا گرفته است. البته با فاصله بسیار کمی توسط گوگل ال جی نکسوس ۵ اکس نیز تعقییب می شود. سونی اکسپریا زد ۵ نیز خود را به رتبه هشتم رسانده است. رتبه ای که هفته قبل در دست شیائومی ردمی نوت ۲ قرار داشت. می توانید تا لیست پر فروش ترین اسمارت فون های هفته را مشاهده کنید:

    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : اول رتبه در هفته ی قبل : اول Samsung Galaxy J7
    شرکت سازنده : شیائومی رتبه ی فعلی : دوم رتبه ی هفته ی قبل : هشتم Xiaomi Redmi Note 2
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : سوم  رتبه ی هفته ی قبل : دوم Samsung Galaxy J5
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی :چهارم رتبه ی هفته ی قبل : چهارم Samsung Galaxy Grand Prime
    شرکت سازنده : اپل رتبه ی فعلی : پنجم رتبه ی هفته ی قبل : هفتم Apple iPhone 6s
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : ششم رتبه ی هفته ی قبل : پنجم Samsung Galaxy Note5
    شرکت سازنده : گوگل – ال جی رتبه ی فعلی : هفتم رتبه ی هفته ی قبل : در ۱۰ برتر نبوده LG Nexus 5X
    شرکت سازنده : سونی رتبه ی فعلی : هشتم رتبه ی هفته ی قبل : نهم Sony Xperia Z5
    شرکت سازنده : موتورولا رتبه ی فعلی : نهم رتبه ی هفته ی قبل : ششم Motorola Moto G (3rd gen)
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : دهم رتبه ی هفته ی قبل : دهم Samsung Galaxy S6

    گفتنی است که بخش پرفروش ترین اسمارت فون های هفته، قسمت جدیدی از بخش خبری اندرویدکده بوده و می توانید با مراجعه به این وب سایت، در روزهای دوشنبه، لیست پرفروش ترین اسمارت فون ها را دنبال کنید.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.