• تست باتری Nexus 6P | عملکرد متوسط

    ap_resize

    خوب، بعد از کلی کش و قوس راجع به این دستگاه، بالاخره معرفی این اسمارتفون را نیز دیدیم و نکات جالب راجع به آن صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند، بدنه ی فلزی زیبا و کیفیت بالای صفحه نمایش بودند. علاوه بر تمام این مشخصات، این دستگاه باتری بزرگتری را نیز در خود جای داده است، ولی آیا این باتری جواب گوی این دستگاه بزرگ و قدرتمند هست یا نه؟؟ ادامه خبر را در بخش خبری اندرویدکده بخوانید.

    ما نکسوس خود و باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری اش را که غیر قابل تعویض نیز هست، در چند تست مربوط به باتری در کنار چند دستگاه دیگر قرار دادیم و نتایج جالبی را دریافت کردیم. روشنایی صفحه نمایش را روی ۲۰۰ نیت قرار دادیم که مناسب کار های درون محیط های بسته است و در حین کار نیز صفحه نمایش را همیشه روشن نگه داشتیم. دستگاه ما در این تست توانست ۶ ساعت و ۲۴ دقیقه به ما جواب بدهد که این زمان یک زمان متوسط محسوب می شود. تقریبا با Moto X Pure یکی است ولی به شکل عجیبی از iPhone 6s Plus و Note 5 کمتر است.

    توجه داشته باشید این تستی که گوشی ها در آن قرار داده شده اند تست دوام باتری حین کار است و به مقدار بیدار ماندن گوشی ها بدون استفاده ربطی ندارد.

    منتظر بررسی کامل Nexus 6P باشید که در آن جا به طور کامل این دستگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از تست های گوناگون رد خواهیم کرد.
    Capture

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.