• دو مدل از تبلت های الجی در Bluetooth SIG مشخص شدند

    LG-logo-aa-600px

    LG-logo-aa-600px
    گفته می شود که الجی دارد روی یک خانوده ی جدیدی از Android tablet های خود کار می کند و اکنون دو کد نام(codename) از این دو تبلت ذکر شده در Bluetooth SIG مشخص شده است.این دو مدل LG-V500 و LG-V507L می باشند که اخیرا اطلاعاتی هر چند اندک در مورد آن ها به بیرون درز شده است.

    هنوز معلوم نیست که دقیقا با چه تبلتی طرفیم،اما به نظر می رسد که این دو دیوایس بخشی از مدل های ۲۰۱۱ (برای مثال LG Optimus Pad دارای کد نام LG-V900 بود )خواهند بود.همچنین این اولین باری نیست که می شنویم الجی دارد روی یک تبات جدید کار میکند.تقریبا در اواخر ماه May بود که شنیده شد این شرکت دارد رو یک تبلت جدید کار می کند،و بنا بر یک گزارش نیز بیان شده بود که آن تبلت امسال معرفی خواهد شد.به هر حال الجی آماده است تا به بازار تبلت ها باز گردد و شاید IFA 2013 محلی برای معرفی از تبلت های جدید این شرکت باشد.
    lg-tablet-lg-v500-lg-v507l-bluetooth-sig-1

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.