• اندروید ۵٫۱٫۱ برای هوآوی آنر ۶ در دسترس است

    gsmarena_00111

    هواوی در نمایشگاه IFA 2015 نمایش خوبی داشت. از چند اسمارت فون جدید نیز رونمایی کرد. اما این دلیل بر بی مسئولیتی این شرکت چینی در قبال محصولات قدیمی خود نمی شود. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    یکی از این دستگاه ها هواوی آنر ۶ نام دارد. حال، شرکت هواوی اندروید ۵٫۱٫۱ را برای این دستگاه عرضه کرد. ضمن اینکه به همراه اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ، شما رابط کاربری EMUI 3.1 را نیز دریافت خواهید کرد. در حال حاضر، فقط ساکنین کشور هند قادر به دریافت این به روز رسانی می باشند. ضمن اینکه می توانید اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ را از طریق OTA نیز دریافت نمایید.

    لازم به ذکر است که شرکت هواوی ROM را نیز در وب سایت هندی خود آپلود کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. ضمن اینکه می توانید اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ را با حجم ۱٫۳ گیگابایت دانلود کنید. گفتنی است که هواوی آنر ۶ پیش از این دارای اندروید کیت کت بود.

    ضمن اینکه دو اسمارت فون Huawei Honor 4C و Honor 4X نیز، به روز رسانی جدید را دریافت کرده بودند. اگر هنوز اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ را دریافت نکرده اید، جای نگرانی نیست. زیرا هوآوی وعده آن را به تمام دنیا داده است.

    (۳)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.