• اطلاعات جدیدی از لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ منتشر شد

    Lumia

    از مدت ها پیش بسیاری از کاربران و طرفداران ویندوز فون ها منتظر برگزاری مراسم کمپانی بزرگ مایکروسافت بودند و برای برگزاری این مراسم فقط چند روز دیگر باقی مانده است. همانطور که اطلاع دارید در این مراسم کمپانی نامدار مایکروسافت از اسمارت فون های سری جدید خود با نام های  لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ و همچنین  تبلت فوق العاده سرفیس ۴ و مایکروسافت بند ۵ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی از این سه اسمارت فون مورد انتظار در فضای مجازی منتشر شده است که هنوز کمپانی مایکروسافت هیچ کدام از اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است. حال امروز اطلاعات جدید و کاملتری از این سه گوشی هوشمند در سرتاسر فضای مجازی مشاهده می شود. در ادامه همراه ما باشید.

    پس از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ برای کامپیوتر و محبوب شدن این سیستم عامل، بسیاری از دارندگان مشتاقانه منتظر هستند تا ببینید نسخه گوشی ویندوز ۱۰ چگونه عمل خواهد کرد و همین امر بر جذابیت و مهم بودن مراسم مایکروسافت اثر مثبتی دارد.

    اطلاعاتی که به تازگی توسط تصاویری که در اسلایدر مراسم مایکروسافت مشاهده خواهد شد، به شرح زیر است. اسمارت فون لومیا ۹۵۰ ایکس ال دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD display و پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 810 SoC می باشد. فضای حافظه این دستگاه نیز ۳۲ گیگابایت است که میتواند اطلاعات زیادی را نگهداری کند. علاوه بر آن کمپانی مایکروسافت این اجازه را به کاربران خود می دهد که توسط میکرو اس دی کاربران حافظه گوشی هوشمند خود را افزایش دهند. همچنین باتری این دستگاه، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع یا QuickCharge بهره می برد. دوربین این اسمارت فون هوشمند یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با فلاش سه گانه‌ LED می باشد که میتواند با کیفیت بسیار بالایی تصویربرداری کند. در قسمت جلویی این دستگاه، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه های تصویری تعبیه شده است. علاوه بر همه این ها کمپانی مایکروسافت از درگاه USB نوع C نیز در این گوشی هوشمند استفاده کرده است.

    اسمارت فون لومیا ۹۵۰ دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت QHD display و پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 می باشد. باتری این دستگاه نیز به دلیل کوچکتر بودن گوشی نسبت به اسمارت فون لومیا ۹۵۰ ایکس ال باتری ضعیف تری دارد. باتری این گوشی هوشمند ۳,۰۰۰mAh میلی آمپر ساعت می باشد. سایر مشخصات همانند اسمارت فون لومیا ۹۵۰ ایکس ال می باشد.

    اسمارت فون لومیا ۵۵۰ نیز دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و پردازنده Qualcomm Snapdragon و رم یک گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل همراه با فلش ال ای دی و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسل است. همچنین مایکروسافت از باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند استفاده کرده است.

    شایان به ذکر است که تمامی سیستم عامل های اسمارت فون های ذکر شده در بالا، ویندوز ۱۰ می باشد که قابلیت های جدیدی نسبت به سیستم عامل ویندوز های قبلی دارد. هنوز تاریخ انتشار سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای سایر گوشی های هوشمند مشخص و اعلام نشده است.

    کمپانی نامدار مایکروسافت در تاریخ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر ماه سال جاری به صورت رسمی کنفرانس خود را آغاز خواهد کرد و در این کنفرانس شاهد معرفی سه اسمارت فون ذکر شده در بالا، سرفیس پرو ۴ و مایکروسافت بند ۲ خواهیم بود.

    نظر شما در رابطه با کنفرانس مایکروسافت چیست؟ آیا این سه اسمارت فون موفقیت چشم گیری را برای کمپانی مایکروسافت به دنبال خواهد داشت؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.