• بازی Lara Croft GO آماده ی دانلود

    lara-croft-go-header

    بازی Lara Croft GO آماده ی دانلود ؛ Square Enix بالاخره بازی پازل/ ماجراجویی و محبوب خودش یعنی Lara Croft GO را در فروشگاه گوگل پلی منتشر کرد.

    اگر در گذشته Hitman GO را بازی کرده باشید، با گیم پلی و مکانیک های کلی این بازی نیز آشنایی خواهید داشت.

    در این بازی شما در نقش لارا کرافت بازی میکنید و در آثار باستانی و خرابه های افسانه ای جستجو میکنید و معماهای مختلف حل میکنید تا پرده از راز Queen of Venom بردارید.

    در اصل مکانیک های بازی هستند که آنرا اعتیادآور میکنند. در اصل بازی چیزی بین Hitman GO و Monument Valley کار شده. هیچ محدودیتی در حرکاتی که می توانید انجام دهید وجود ندارد و پازل های بازی بسیار بیشتر از بازی هیتمن هستند. در اصل ۷۵ پازل در ۵ فصل در بازی وجود دارد و این یعنی شما پولتان را با خرید این بازی هدر نمی دهید!

    گرافیک و طراحی بازی نیز همان سبک خاص نقاشی مربعی/ سه بعدی هیتمن را دارد و انیمیشن ها نیز بسیار روان کار شده اند.

    این بازی هم اکنون به قیمت ۵ دلار در گوگل پلی موجود است و به سختی در بازی آیتم های پولی می توانید پیدا کنید که به راحتی می توانید نادیده بگیرید زیرا اهمیت زیادی ندارند.

    (۵)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.