• آپدیت جدید اینستاگرام و قابلیت جدید اشتراک گذاری تصویر

    shutterstock_220250824-840x547

    آپدیت جدید اینستاگرام و قابلیت جدید اشتراک گذاری تصویر ؛ اینستاگرام، برنامه ی محبوب اشتراک گذاشتن تصویر و ویدیوهای مختلف و یک شبکه ی اجتماعی پرطرفدار بوده و کار با آن همیشه راحت؛ ولی مشکلات و کمبودهایی نیز وجود داشته که یکی از آنها درباره ی اشتراک گذاری تصویر و سایز و کیفیتش بود… ولی الان در آپدیت جدید منتشر شده دیگر مشکلی در اشتراک گذاری تصویر نخواهید داشت!

    بالاخره در آپدیت جدید اینستاگرام، شما می توانید تصاویر خود را با سایز و کیفیت واقعی خودشان، بدون نیاز به برش و دست کاری پست کنید. بعد از دریافت این آپدیت به راحتی روی آیکون فرمت در برنامه کلیک کنید و تصویرتان را از شکل مربعی و فرمت اصل اینستا خارج کنید و با سایر واقعیش آنرا پست کنید. و البته در این آپدیت، پست کردن ویدیو نیز ساده تر شده و می توانید ویدیوهای خود را تمام صفحه پست کنید و بازهم قابلیت انتخاب دارید که به روش قدیمی اینستا پست کنید یا به روش جدید… .

    برنامه دیگر از تصاویر ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نیز پشتیبانی میکند و با این همه تغییرات در اشتراک گذازی و کیفیت، اینستاگرام بهتر از همیشه شده و با کیفیت بالاتری می توان از آن بهره برد.

    این ورژن آپدیت شماره ی ۷٫۵ است که هم اکنون در استورها و فروشگاه های برنامه ی مختلف در دسترس است.

    (۱۴)(۵)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.