• آیا Angry Birds محبوبیتش را از دست داده ؟!

    angry-birds-2

    آیا Angry Birds محبوبیتش را از دست داده ؟! شرکت Rovio سازنده ی سری محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds، ۲۶۰ نفر از ۷۰۰ نفر کارکنانش را اخراج کرده و زمانیکه یک شرکت و استودیوی سازنده چنین کاری میکند، بی دلیل نیست و حتما شرایط خاص یا بحرانی پیش آمده…!

    گفته های رییس رسمی این شرکت یعنی Pekka Rantala : “مطمئنا که تصمیم سختی برای کا بوده و ما به یک تیم ماهرتر و چابک تر برای ادامه و رسیدن به موفقیت های بیشتر در آینده نیازمندیم. ما با تمام کارکنانمان در این دوره ی تغییر کار میکنیم و از آنها حمایت خواهیم کرد.”

    البته این اولین بار نیست که این شرکت تعدادی از کارکنانش را اخراج میکند. ۱۳۰ نفر نیز در اکتبر سال قبل از این شرکت اخراج شده اند. افراد زیادی اعتقاد دارند که این سری بازی محبوب، ماریوی اندروید است! اما به نظر می رسد که این ماریوی اندروید، شاید نیاز به تغییرات بیشتری در گیم پلی و بازی داشته باشد و کارهایی اساسی تر از انتشار نسخه ی دوم با تغییرات و بهبودهای جزیی لازم باشد تا این سری محبوب باقی بماند!

    ماریو، زلدا، سونیک و… سری بازی های بسیار محبوب و تاریخی هستند که بر خلاف نگه داشتن شخصیت های قدیمی خود، در طول زمان و تسخه های بیشتر، تغییرات اساسی در بازی و گیم پلی داشتند… .

    نظر شما چیست؟

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.