• استودیو Nekki در حال ساخت Vector 2 میباشد

    Vector-2-Android-Game

    در سال ۲۰۱۳ استودیو Nekki عنوانی زیبا در سبک Runnig به نام Vector را برای پلتفرم اسمارتفون ها منتشر کرد. بازی که با گیم پلی هیجان انگیز خود و حرکات بسیار زیبای پارکور توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. حال پس از دو سال استودیو فوق به صورت رسمی اعلام کرده است که قسمت دوم از عنوان محبوبشان در حال ساخت میباشد.

    در Vector 2 هسته اصلی گیم پلی تغییری نخواهد کرد ولی توسع دهندگان با اضافه کردن عنصر Roguelike گیم پلی را گسترش داده اند بدین صورت که بازیباز با پیشرفت در بازی Level UP خواهد شد و در نتیجه میتواند حرکت های پارکور بیشتر و زیباتری را در بازی پیاده کند.

    Vector-2-Android-Game-1

    آقای Oleg Egorov تهیه کننده استودیو Nekki اعلام داشته است که قسمت دوم Vector عنوانی منحصر بفرد و زیبا خواهد بود و آنها در حال تلاش برای بهبود عملکرد آن هستند و با اضافه کردن عناصر مختلف امیدوارند گیم پلی بازی هیجان انگیزتر شود.

    هم چنین در Vector 2 محیط های جدیدی اعم از آزمایشگاه ” کارخانه و حتی Spaceports وجود خواهد داشت لازم به ذکر است که فرار در قسمت دوم سخت تر شده است و شما در کل سه راه خواهید داشت: سریع بدوید تا زنده بمانید ” وسایل امنیتی مانند جلیقه بپوشید تا بمانید ” بمیرید!.

    Vector-2-Android-Game-2

    هنوز هیچ قیمتی برای بازی Vector 2 تعیین نشده است ولی به احتمال فراوان این بازی در پاییز سال جاری و به صورت Free در فروشگاه GooglePlay عرضه خواهد شد.

    (۴۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. ینی من خراب این کمپانی nekki شدم....کلا ۲تا بازی میکنم اونم شادو و وکتور....ایول به این کمپانی......وکتور تموم کردم...شادو هم تموم شد امشب.....ولی این تایتانش خیلی شاخه....

    (۱)(۰)