• Clash of Clans و Hay Day به سود آوری سوپر سل در سال ۲۰۱۴ کمک زیادی کرده اند

    supercell

    استدیو فنلاندی Supercell در سود آوری امسال خود، به لطف عناوین موفقش پیشرفت قابل توجهی کرده است. به طوری که درآمد این شرکت نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. همچنین اگر به جدول پر فروش ترین های موبایل نیز نگاه کنید، این قضیه به راحتی قابل اثبات خواهد بود. بازی هایی ماند Clash of Clans, Boom Beach و Hay Day در بدست آمدن این درآمد، کمک قابل توجهی کرده اند و این موضوع را خود Supercell نیز تایید کرده است.

    به گفته وال استریت ژورنال ( The Wall Street Journal ) درآمد سوپر سل در سال ۲۰۱۴ حدود $۱٫۷ بیلیون بوده است که نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. همچنین سود این شرکت $۵۶۵ میلیون بوده است که این عدد نیز حکایت از دو برابر شدن سود این شرکت دارد.
    Ilkka Paananen ، یکی از مدیران شرکت سوپر سل در طی کنفرانس خبری اش در هلسینکی ( پایتخت فنلاند ) خاطر نشان کرد:
    “ما بسیار از عملکرد Boom Beach خرسندیم. زیرا در همه ی لیست های فروش ۱۰ بازی برتر (در بازار های اصلی) قرار دارد”

    همانطور که می دانید Boom Beach در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و دو عنوان Clash of Clans و Hay Day در سال ۲۰۱۲ عرضه شدند. این دو بازی تا کنون به ترتیب ۲۴ و ۳۰ آپدیت از سوی سوپر سل دریافت کرده اند. Paananen همچنین به نکات مهمی درمورد بازار یابی و marketing سوپر سل اشاره کرد. این شرکت همچنین سالیانه $۴۴۰ میلیون برای بازار یابی خرج کرده است. و این بازار یابی به منطقه های خاص نیز مربوط می شود. برای مثال Seoul پایتخت کره جنوبی از جمله این نواحی بوده است و علاوه بر آن تبلیغات رسانه ای و TV show با همکاری یکی از شرکت های چینی در صورت گرفته است.این مورد از عواملی بوده است که باعث برتری سود آوری این شرکت نسبت به شرکت های غربی شده است.

    (۶)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.