• تصاویر به بیرون درز شده از One M9+ در کنار One M9

    CAx030vWkAERn3a-710x383

    زمانی که خبر گزاری ها مشغول شایعات مربوط به HTC One M9 بودند, در کنار آن ها شایعاتی در مورد حضور HTC One M9+ نیز ذکر می شد. بنا به گفته منابع انتظار می رود در این گوشی شاهد صفحه نمایش بزرگ تر و دوربین با کیفیت تر و از همه مهم تر fingerprint scanner باشیم. تا کنون تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز شده که هیچکدام رسمی و تحت تایید اچ تی سی قرار نگرفته است. از آنجایی که ما به تصاویر رسمی دسترسی نداریم، باز هم همراه می شویم با لیکر ( به بیرون درز دهنده عکس!! ) معروف یعنی @OnLeaks. در این تصویر M9+ را در کنار M9 اصلی مشاهده می کنیم. در ادامه با مشخصات احتمالی این گوشی آشنا خواهید شد.

    خب راجع به عکس که باز هم شاهد دو BoomSound speaker در جلو هستیم. ظاهر کلی نیز شباهت زیادی به M9 دارد. و اما در بخش پایین گوشی home button رویت می شود. اگر واقعا چنین کلیدی وجود داشته باشد باید انتظار استفاده از fingerprint scanner در آن را داشته باشیم. و البته همانطور که می دانید بر خلاف این، در HTC One max اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین بود.در پشت همچنین به نظر می رسد که به مانند M8 از Duo Lens Camera استفاده می شود و این یک بازگشت است به ویژگی های M8.
    در این تصویر لیک شده بعضی از مشخصات نیز ذکر شده است. در مورد صفحه نمایش بر اساس گفته این منبع شاهد صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچ خواهیم بود. در مقایسه با دو نسل قبل باید بگوییم M7 صفحه نمایش ۴٫۷ داشت و One max یک جهش بزرگ به ۵٫۹ اینچ. اما اگر این مشخصات درست باشد در M9+ خیلی شاهد جهش نخواهیم بود! همچنین رزولوشن QHD نیز قابل پیشبینی است.

    CAx030vWkAERn3a-710x383 - Copy
    بر اساس گفته منابع می توان حضور M9+ را در March/اوایل April پیشبینی کرد. اگر مشخصات جدیدی در کار باشد ما شما را با خبر خواهیم کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.