• مدیر عامل Frogmind ، سازنده عنوان Badland در مورد حضور نینتندو در صنعت موبایل صحبت می کند

    20150317073116a0e1ongwb3ekj9k5

    در هفته ای که گذشت , صنعت موبیل گیمینگ با یک خبر بزرگ رو به رو شد و آن هم حضور نینتندو در عرضه عناوین موبایلی بود . این حضور با بازخورد های متفاوتی از سوی توسعه دهندگان همراه بوده است. وبسایت gamesindustry در طی یک مقاله جامع این موضوع را با نظر های مختلف سازندگان و مدیر عاملان شرکت های Third party مطرح کرده است. در بین این نظرات، با هم نظر جناب آقای Teemu Maki Patola یعنی مدیر عامل شرکت Frogmind را بررسی می کنیم. Frogmind تا به امروز با عنوان تحسین شده بد لند (Badland) شناخته شده است.

    شما عزیزان می توانید این مقاله را به طور مفصل تحت عنوان “Nintendo will be another titan in the mobile game industry” در سایت gamesindustry مطالعه کنید. و اما نظر جناب Teemu Maki Patola :
    ” Nintendo عناوین و IP های بسیار قوی ای دارد که بسیار برای موبایل گیمینگ مناسب می باشد.آن ها همچنین می دانند که چطور بازی خوب طراحی کنند. و ظاهرا آن ها اکنون به این موضوع پی برده اند که باید حضور هدفمندی در موبایل گیمینگ داشته باشند. شرکت DeNA سابقه کاری خوبی در عناوین موبایلی دارد و تا به امروز بیشتر با بازی های F2P شناخته می شود.آن ها در این زمینه آنالیز های زیادی انجام داده اند.برای مثال اطلاعات زیادی درمورد مدل تجاری F2P و میزان سود و ضرر آن دارند. به نظر بنده همکاری این دو شرکت ( نینتندو و DeNA ) می توان زمان نینتندو را ذخیره کند.( برای کار های مهم تر ) در واقع دیگر لازم نیست که نینتندو زمان خود را برای یاد گرفتن نحوه عرضه و مدل تجاری F2P خرج کند و به جای آن می تواند روی دانش و تجربه DeNA حساب کند. این یک مشارکت استراتژیک است که هردو طرف از آن سود می برند”

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.