• نگاه سریعی به تفاوت های Nexus 7 جدید و قدیمی(از دید بنچمارک ها)

    1

    asus-google-nexus-7-2-ofic
    چندی پیش شاهد معرفی شدن نسخه جدیدی از Nexus 7 بودیم که به طور کلی صفحه نمایش و silicon و بخش پردازشی آن پیشرفت زیادی نسبت به نسخه ی قبلی داشت.این یک به روز رسانی بزرگ برای Nexus 7 محسوب می شود.همچنین Nexus 7 جدید(یا Nexus 7 2013) باریک تر از نسخه ی قبلی نیز می باشد و حمل کردن آن آسان تر از گذشته می باشد.

    اما مهم تر از همه،نسخه ی جدید این تبلت از لحاظ سخت افزاری نیز نسبت به قبل حرف های بسیاری برای زدن دارد.همان طور که می دانید این نسخه ی جدید از چیپ جدید Qualcomm Snapdragon S4Pro در حالی که نسخه ی قبلی از تگرا۳ استفاده می کرد.این مقایسه بیان گر فاصله زیاد این دو چیپ در این دو دیوایس است که از طریق سایت Android Police این مقایسه صورت گرفته.
    1
    2
    3
    4
    5
    6

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. آقا خبرو تصحیح کنید جفت بنچمارکا ماله نکسوز ۷ با پردازنده تگرا سه هست

    (۰)(۰)
    • http://www.phonearena.com/news/Here-is-how-much-faster-the-2013-Nexus-7-is-compared-against-last-years-Nexus-7_id45752

      The 2013 Nexus 7 swaps the Nvidia Tegra chip from last year with a shiny new Qualcomm Snapdragon, and the difference is massive

      (0)(0)
  2. اشتباه از اندروید پلیس بوده احتمالا دوست عزیز:
    چون تو ی مشخصات هم مال نسخه ی جدیدش رو Qualcomm Snapdragon S4Pro بیان کرده(Gsmarena) :
    بخش چیپ ست رو نگاه کنید:
    http://www.gsmarena.com/asus_google_nexus_7_2-5600.php

    (0)(0)