• سرانجام بازی Limbo برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

    LIMBO-Android-Game-live

    برگردیم به فوریه سال ۲۰۱۲ زمانی که بازی Limbo برای پلتفرم PC منتشر شد و سازندگان اعلام کردند که نسخه اندروید آن نیز به زودی منتشر میشود حال پس از ۳ سال سرانجام این عنوان وارد فروشگاه گوگل پلی شد تا کاربران اسمارتفون های اندرویدی بتوانند از این بازی زیبا و محبوب لذت ببرند.

    برای کسانی که با این عنوان آشنا نیستند Limbo علاوه بر پلتفرم PC برای پلتفرم های پلی استیشن ۳ ” ایکس باکس لایو ” پی اس ویتا و سیستم عامل IOS منتشر شده است و محبوب ترین سیستم عامل اسمارتفون ها در جهان آخرین دریافت کننده بازی فوق میباشد!!

    داستان Limbo در مورد پسر بچه ای میباشد که برای پیدا کردن خواهر گمشده خود وارد برزخ میشود شما نیز باید این پسر را در طول بازی همراهی کنید تا خواهر گمشده خود را پیدا کند و یا حداقل بفهمد چه اتفاقی برای او رخ داده است.

    LIMBO-Android-Game-2-live

    Limbo یک بازی پازل پلتفرمر میباشد که اصل و قوانین فیزیک در آن به طور کامل رعایت شده است و به لطف سیاه و سفید بودن محیط بازی نور پردازی زیبایی را در آن مشاهده خواهید کرد به یاد داشته باشید که محیط بازی دارای تله های گوناگون و خطرات زیادی است که شما را به چالش خواهد کشاند.

    در هر حال و پس از ۳ سال انتظار عنوان Limbo هم اکنون و با قیمت ۴٫۹۹ دلار و در فروشگاه GooglePlay در دسترس است.

    (۱۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.