• اطلاعات منتشر شده از Xperia Z4 در پایگاه داده Geekbench

    98d33__sony_logo_720

    به تازگی اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده کمپانی سونی در پایگاه داده Geekbench قرار گرفته است با توجه به جزییات منتشر شده Xperia Z4 از چیپ Snapdragon 810 استفاده میکند ” سیستم عامل پیش فرض آن اندروید ۵٫۰٫۲ میباشد و برخلاف شایعات منتشر شده به جای رم ۴ گیگی از همان رم ۳ گیگ بهره میبرد.

    چیپ MSM8994 که با نام Snapdragon 810 شناخته میشود از یک پردازنده ۸ هسته ای تشکیل شده است که چهار هسته آن از نوع Cortex-A53 با فرکانس کاری ۱٫۵۵ گیگاهرتز میباشد و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A57 بوده و فرکانس آن به عدد ۲٫۰ گیگاهرتز میرسد.

    در بخش گرافیک Z4 از پردازنده گرافیکی Adreno 430 استفاده شده که عملکرد آن حدود ۳۰% بهتر از مدل قدیمی تر خود یعنی Adreno 420 ذکر شده است.

    gsmarena_001 (3)

    متاسفانه اطلاعات منتشر شده از سوی Geekbench تنها به همین قسمت محدود شده است و هیچ گونه اطلاعاتی حتی در مورد اندازه صفحه نمایش Z4 قرار نگرفته است , ولی با توجه به حدس و گمانه زنی ها Xperia Z4 از صفحه نمایشی Full HD و یا QHD استفاده میکند و دوربین آن نیز همان دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با سنسور IMX230 میباشد.

    Xperia Z4 چندی پیش گواهی نامه FCC را بدست آورد و حتی تعدادی تصاویر در مورد آن منتشر شد که نشان دهنده آماده بودن این اسمارتفون است ولی به هر حال معرفی این گوشی در نمایشگاه MWC 2015 کمی دور از ذهن است و احتمالا باید منتظر رونمایی آن در رویدادی دیگر باشیم.

    (۷)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.