• Xperia E4 در هاله ای از ابهام معرفی شد

    XperiaE4 (4)

    سونی به تازگی از Xperia E4 رونمایی کرد که مشخصات گزارش شده آن با یکدیگر متفاوت هستند ! این دستگاه که به نوعی جانشین E3 محسوب می شود دارای صفحه نمایشی بزرگتر ۵ اینچی و چیپست ۴ هسته ای با ۱ گیگابایت RAM می باشد ، البته دوربین ۵ مگاپیکسلی Full HD آن را نیز نباید از قلم انداخت .

    در حالی که هنوز مشخص نیست قرار است این دستگاه جانشین کدام یک از دستگاه های فعلی سونی شود ، اما باید بگوییم که اندروید ۵٫۰ لالی پاپ بر رون آن قرار گرفته است و این یعنی اولین دستگاه سونی با اندروید ۵٫۰ لالی پاپ ، البته در برخی از ویدئو های تبلیغاتی این دستگاه گفته شده که اندروید ۴٫۴٫۴ بر روی آن قرار دارد .

    این بار از Qulacomm خبری نیست و چیپست MT6582 شرکت مدیا تک با پردازنده ی ۴ هسته ای Cortex-A7 و پردزنده گرافیکی Mali-400MP2 به آن قدرت خواهد داد و باز هم باید بگوییم که مشخصات متفاوتی در این زمینه هست و در مشخصات رسمی سایت سونی از چیپست گرافیکی Adreno 330 نامبرده شده است که کاملا اشتباه می باشد !

    دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسل برای تصویر برداری و ۱۰۸۰p برای فیلم برداری می باشد و البته یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ۷۲۰p نیز برای تصویر برداری سلفی در نظر گرفته شده . حافظه ی داخلی ۸ گیگابایت می باشد و البته می توانید از microSD نیز استفاده کنید .

    از نظر ارتباطی این دستگاه فاقد LTE می باشد و به HSPA 3G بسنده کرده که در کنار آن از بلوتوث نسخه ۴٫۱ و Wi-Fi پشتیبانی می کند . بر روی این دستگاه نیز تکنولوژی بی نظیر موسیقی سونی قرار گرفته است .

    هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه در دست نداریم اما باید بگوییم که سونی ، آن را در سکوت محض و کاملا بی سر و صدا معرفی کرد !

    (۵)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.