• نمرات شگفت انگیز Galaxy S6 Edge در پایگاه داده Geekbench

    Samsung

    بسیاری بر این عقیده بودند که در حال حاضر هیچ اسمارتفونی نمیتواند امتیازی فراتر از عدد ۶۰۰۰۰ را کسب کند ولی Galaxy S6 تمامی این معادلات را بر هم زد و با امتیاز ۶۰,۹۷۸ رکورد جدید را به همراه چیپ Exynos 7420 ثبت نمود.

    در ادامه سوپرایز های پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ Galaxy S6 Edge در پایگاه داده Geekbench توانست در قسمت تست تک هسته ای امتیاز ۱۴۹۲ و در قسمت تست چند هسته ای امتیاز ۵۰۷۷ را کسب کند لازم به ذکر است که تا به امروز تبلت iPad Air 2 با امتیاز ۴۵۳۲ حاکم بر امتیازات چند هسته ای بود.

    در قسمت تک هسته ای نیز امتیاز بدست آمده با iPhone 6 یا ۶ Plus و یا تبلت Nexus 9 که از چیپ قدرتمند Tegra K1 استفاده میکند تقریبا برابر است که میتواند عملکرد این گوشی را مورد تایید قرار دهد.

    در هر حال نمرات بدست آمده از سوی Galaxy S6 Edge مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است که میتواند در کنار یک رابط کاربری بهینه شده (TouchWiz) عملکردی فوق العاده را از خود نشان دهد.

    s6-edge-geekbench

    (۳)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.