• موتورولا : سامسونگ به زودی همانند نوکیا و بلک بری به پایین کشیده خواهد شد

    Moto-COO-Samsung-01

    ۳ ماه ی گذشته ، ۳ ماه ی شکوفایی شرکت Motorola محسوب می شد . این شرکت توانسته بود بیش از ۱۰ میلیون اسمارت فون در سراسر جهان به فروش برساند ، شاید این آمار ، زیاد به نظر نرسد اما نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر ۱۱۸ درصدی داشته است . شرکت Motorola با فراز و نشیب های بسیار زیادی همراه بود . ابتدا گوگل صاحب این شرکت شد و پس از آن نوبت Lenovo بود که این شرکت را خریداری کند . طبق گفته ی Lenovo شرکت Motorola در طی ۴ الی ۶ فصل آینده می تواند به سود دهی فوق العاده ای برسد ، اما برای این که این امر اتفاق بیافتد لازم است فروش جهانی خود را افزایش دهد . به عنوان قدم جدی که این شرکت در این راستا برداشته است می توان به این مورد اشاره کرد که برای مبارزه با شرکت های چینی ، دستگاه های Moto G ، Moto X و Moto X Pro را به طور جداگانه در چین عرضه کرد .

    مطمئنا موتورولا جنگ سختی را با شرکت هایی همچون اپل ، سامسونگ و حتی شرکت های داخلی چین همانند Xiaomi خواهد داشت اما مدیر اجرایی این شرکت Rick Osterloh گفته است که موتورولا این فروصت را دارد که به عنوان یکی از بزرگترین رقیبان این صنعت تبدیل شود .

    مطبوعات Forbes با آقای Osterloh مصاحبه کرده بود که در این مصاحبه گفته شده بود که پس از نوکیا و بلک بری که با ضرر دهی های متوالی و کاهش فروش و جایگاه خود در بازار های جهانی رو به رو شدند ، شاید این بار نوبت سامسونگ باشد .

    زمانی که این شرکت در دستان گوگل بود ، فروشش را تنها به ۱۰ بازار محدود کرده بود . حالا بازار این شرکت در حدود ۵۰ کشور فعال است و قرار است امسال ۱۰ تا ۱۵ کشور دیگر به بازار این شرکت اضافه شود . صحبت از امسال شد ، باید بگوییم قرار است موتورولا دستگاهی با چیپست Snapdragon 810 رونمایی کند که گفته شده است “هوشمند تر از هوشمند” خواهد بود . همچنین جانشینان Moto E و Moto G در راه هستند و به زودی معرفی خواهند شد .

    شما چه فکری می کنید ؟ آیا آینده ی موتورولا روشن خواهد بود ؟

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.